carpal tunnel syndrom

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det noen av dere som har kjennskap til det?
Våknet en morgen for noen dager siden med veldig vondt i håndleddet. Trodde først jeg bare hadde sovet feil, men det går ikke bort.
Fingrene mine har lett for å dovne om jeg feks skriver på iphonen.
Kjøpte en støttekonsert og føler at det hjelper.

Noen som har kjennskap til carpal tunnel syndrom?

Sniker jeg. Har en venninne som hadde det under graviditeten. Hun måtte sove med skinner om natten. Og det tok tid før følelsene kom tilbake utover dagen. Måtte liksom gå å vaie på armene og bevege de. Det ble helt borte den dagen hun fødte.

Jeg har det nå og jeg har hatt det under alle mine svangerskap, ble til og med operert ett år etter fødsel nr 2 siden det ikke gikk bort. Men det kom tilbake når jeg var gravid med nr 3 og denne gangen også. Er sykmeldt pga det, jobber som fiolinist og det sier seg selv at jeg ikke kan spille med dovne og hovne fingrene...

Jeg er 11 uker, er det for tidlig?

Jeg har hatt det med siste ( som jeg mistet ) og denne gangen faktisk så tidlig som 4-5 uker...

Bare en oppdatering herfra: Det var i ca 1.5 uker, men har blitt veldig mye bedre nå.
Tror det kom av veldig mye vann i kroppen pga varme (var 45 grader der vi var). Kjøpte en veldig god skinne som hjalp mye.

....så nå er endelig hånda bra så har jeg fått låsning i bekkene! Er det mulig..

Back
Topp