Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også dette og hatt det siden starten av mai. Det er ikke veldig vanlig å få det, men av de få som får det er det mer vanlig at gravide rammes enn noen andre. Utenom graviditet så er det mest kvinner i 50-60 årene som får det. Jeg sliter skikkelig med det og det er absolutt værst om natten og starten på dagen. Hendene og fingrene blir helt stive og jeg klare ikke bøye dem eller knytte nevene. Høyre er værre enn venstre, men har fått det på begge hender. Høyre hånd har sovet sammenhengende i snart 3 uker uten at jeg har klart å vekke den.
Heldigvis går det stort sett over etter graviditeten... Gjør det ikke det må det opereres. Krysser fingrene for at vi er heldige
Venter ei lita frøken 8. Juli![]()
Har snakket med legen om dette og har det ikke gitt seg til vi er hjemme fra sykehuset kan man få operasjon eller steroider(sprøyte inn i hendene) og da har dette stort sett umiddelbar virkning! Jeg er også redd for å miste ungen eller slite med stell og den slags som man bruker fingrene til... For noen hjelper det med en skinne som du kjøper på apoteket, og spesielt å ha den på om natten, dette hjelper ikke meg ;(Krysser fingrene for at vi er heldige ja! Begge hendene mine sover, og jeg mister ting hele tiden.. Skummelt å bære på baby om det ikke gir seg..