carpal Tunell

Satseralt

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Junibollene 2023
Ble plaget med carpal tunell syndrom 2 mnd før termin..
Nummen, prikking og bortdovne hender..
Var veldig vondt i nervene på slutten,men dette ga seg etter fødsel. Det gjorde ikke nummenheten.
4 uker siden fødsel nå og begynner å bl lei.
Noen med erfaringer rundt dette..Når ga det seg?
Veldig lite lyst til å operere..!

Jeg hadde dette med Albert. Det var så vondt. Følte jeg hadde for trange hansker på meg, men alt gav seg omtrent med engang etter fødsel. Så slapp å operere. Snakk med legen din, jeg vet dessverre ikke . Lykketil [;)]

Eg har hatt det (er noen år tilbake nå da, og ikke i forbindelse med svangerskap/fødsel). Hadde store smerter over lang tid, og det ble operasjon på meg.
Kan anbefale det, for å kjenne den følelsen av at de vonde smertene var borte, var nydelig :) Pluss det er jo så kjapt gjort, inn og ut på 15 min [;)] Selvfølgelig kan det jo sikkert by på noen utfordringer om du har en liten baby på noen uker, men kanskje pappan kan ta over permisjonen din de ukene du da er sykemeldt ? [:)]

Jeg fikk det for over 1 år siden, UTEN at jeg var gravid.. Det kommer og går. Men det kommer mest når jeg jobber mye med hendene. Nå som jeg er sykmeldt så har jeg ikke hatt det på lenge. Men har fått høre at man blir kvitt det kun ved å opperere.

Fikk mye vann i kroppen på slutten av svangerskapet,og legen mente det kom av det..
men det meste vannet har fosvunnet nå så går bare å venter på at d skal gi seg..
Blir man veldig redusert etter en slik operasjon..
Litt komplisert med en baby på 4 uker ja...

Back
Topp