Carmelia

LittleJ.

Elsker forumet
Hvordan går det med deg?
har du tilgitt gubben eller hvordan ble utfallet?? [8|][:-]
sender deg en stooor klem

Uansett hva du har valgt, håper jeg det er det beste for DEG!
Stor klem til deg.

huff, må være fryktelig vondt å oppdage noe slikt.....

ORIGINAL: Pijah

Stor klem til deg.

Stor klem til deg.

Dytter[:)]

Leste det i den andre tråden tidligere, men klarte ikke å logge meg inn så fikk ikke skrevet noe.

Håper du finner den beste løsningen for deg og snuppa.

Og så sender jeg det en stoooor klem.

Har kastet han ut inntil videre, men har ikke helt bestemt hvordan det blir. Det er ikke så enkelt som det ser ut som utefra. Hadde det vært en venninne hadde jeg bedt henne dra fra svinet, en det ble litt mer komplisert når det plutselig var meg selv.....

ORIGINAL: Carmelia

Har kastet han ut inntil videre, men har ikke helt bestemt hvordan det blir. Det er ikke så enkelt som det ser ut som utefra. Hadde det vært en venninne hadde jeg bedt henne dra fra svinet, en det ble litt mer komplisert når det plutselig var meg selv.....

Det er veldig forståelig. Men det er sikkert lurt å tenke på dette uten at du i tillegg skal måtte forholde deg til fyren samtidig.
Tenk en uke eller to, og så tar dere en rolig prat uten frøkna tilstede.. Hvis du får lånt henne bort, mener jeg..

ORIGINAL: Carmelia

Det er veldig forståelig. Men det er sikkert lurt å tenke på dette uten at du i tillegg skal måtte forholde deg til fyren samtidig.
Tenk en uke eller to, og så tar dere en rolig prat uten frøkna tilstede.. Hvis du får lånt henne bort, mener jeg..

så enig....håper det ordner seg på den beste måte for deg

Håper det ordner seg for deg, må være utrolig tungt...

Har du hørt noe fra den svenske dama? (sorry... jeg er bare nysjerrig[:)], trenger ikke si noe om det hvis du ikke vil)

Men uansett så sender jeg deg en stor klem :)

Nei, jeg har ikke fått noe svar fra henne.
Lov å være nyskjerrig :)

Back
Topp