Carlsberg alkoholfri øl. 0,5% ok?

Bkno6088682

Første møte med forumet
Carlsberg sin alkoholfrie øl inneholder 0,5% alkohol. Jeg har drukket noen av disse i løpet av sommeren. Aldri mer enn to stk på en dag da. Hva er meningen deres rundt dette? Er det greit?

Det er så lite at det regnes som alkoholfritt, fordi alkoholen faktisk aldri når blodet. Jeg leste opp på det samme da jeg var gravid og kjøpte alkoholfri vin. Man sier man får munnpromille. :p

Kan en drikke mye og bli berusa? F. Eks 20-30 stk. ? Jeg er gastric bypass operert og tåler jo ingenting forhold til før [emoji85] prøvde lettøl engang men kjente ingenting.. hvis jeg først skal drikke så vil jeg jo kjenne det litt i lilletåa hvertfall [emoji23] husker opererte skrøt av hvor billig fylla ble... jeg for min del sku ønske jeg tålte mer.. [emoji12]

Kan en drikke mye og bli berusa? F. Eks 20-30 stk. ? Jeg er gastric bypass operert og tåler jo ingenting forhold til før [emoji85] prøvde lettøl engang men kjente ingenting.. hvis jeg først skal drikke så vil jeg jo kjenne det litt i lilletåa hvertfall [emoji23] husker opererte skrøt av hvor billig fylla ble... jeg for min del sku ønske jeg tålte mer.. [emoji12]
Prøvd å drikke annet enn lettøl da? Når man ikke er gravid vel og merke [emoji14]

I prinsippet skal man vel ikke kunne det. Tipper det faktisk blir farlig før man blir full, fordi man i så fall må drikke dem så fort. Men slik jeg har forstått det er det så lite alkohol at det forsvinner i munnen eller i magesekken allerede, og blir aldri tatt opp i kroppen.

Back
Topp