Carina Dahl...

Superchips

Glad i forumet
Nå har ikke jeg sett henne siden hun var med i BB, menneh... Hva har skjedd?[8|] Er hun operert, operert, operert operert eller?
Edit; Skal ikke skrive noe stygt om henne, det siste kunne sikkert oppfattes slik. Syntes bare hun så veldig annerledes ut enn før[;)]

Operert nesen jaffall. Litt botox kanskje? Åsså restylane sikkert... [:)] Helt normalt, hehe[:)]

Hehe, ja, hun har vel vært med Paris & co, så da er det vel en del av partypacken[8D]

Har skjedd noe med utseende hennes ja, i negativ retning. Før syns jeg hun var nydelig[:)]

Hu har virkelig blitt.... Mindre pen [:-][:'(]

ORIGINAL: Amy09

Har skjedd noe med utseende hennes ja, i negativ retning. Før syns jeg hun var nydelig[:)]

Tenkte akkurat det samme da jeg såg henne rett før jul! Måtte hjem og google henne for å prøve å finne ut hva som hadde skjedd... Mye finere før ihvertfall! Men, det var vi vel alle?[8D]

ORIGINAL: 3høstskatter

hun har en fantastisk kropp, men ansiktet hennes er jo ikke til og kjenne igjen før var hun jo nydelig men nå ser hun litt herja ut syntest jeg

har skjedd noe, ja.. og så var dette gp-bidraget ganske grusomt. hohoi. men men, sikkert vært tusenvis av tråder om dette. det er jo underholdning, i det minste[:)] litt sweet på et vis[:)]

grusom... hun ser nesten litt dopa ut

Hun er nok ikke oprerert, og heller ikke dopa.

Men tror hun er herja ( evt. harva.. ) ser sliten og mye eldre ut.
Selv om hun ikke er så gammel, 25 eller noe?

Mye vin og sene kvelder gjør vel at øynene henger....[:-]
Spesielt når hun snakka med GP-tullingen før hun skulle synge.. var jo helt lost.

Syns hun var kjempe sjarmerende i BB, meen... ikke nå lengre gitt.

Synes virkelig det ser ut som hun har fått operert noe i fjeset, ja. Bare se på kinnbena hennes, de er jo helt annerledes enn før!

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Synes virkelig det ser ut som hun har fått operert noe i fjeset, ja. Bare se på kinnbena hennes, de er jo helt annerledes enn før!

Kan såklart hende.

Grunnen til jeg tror at hun ikke har fiksa noe er nesa hennes [:-]
For om hun skulle fiksa på noe så tror jeg hun hadde tatt den.... kanskje?[X(][>:]

Har lest i se og hør at hun la om kosten veldig og trena mye etter hun ble sammen med han derre.. Anton(?) og da gikk hun ned mye i vekt. Så det kan jo ha sammenheng med kinnbeina.. for noe er annerledes der ja.

ORIGINAL: KariKanin

operert naso kanskje???

Hehe, ikke spesielt [:-]

jajaja bare glad vi løser verdensproblemene på BV. godt å få analysert litt[:)]

Jeg så henne på FREDAG på TV2 for en stund siden,og jeg må si jeg syntes det samme som deg. Ett eller annet har skjedd,men greier ikke helt å sette fingeren på hva. Jeg personlig syntes hun var mye penere når hun var med i BB,

Fra BB-tiden:

Her så hun jo faktisk bra ut.
At et er mulig å forfalle så innmari, hun har jo operert seg stygg når hun var pen i utgangspunktet...

trodde dere overdrev når jeg så denne tråden i går[8D] helt til jeg så klippet fra mgp som ligger på VG[:-] Utrolig forandra ja, ikke i positiv retning. Så jo dopa ut, veldig rar over øynene og munnen[>:]

Back
Topp