Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ninni82
Mener du Carena Easy eller en annen modell?
Vi har Carena Easy hvertfall, er veldig fornøyd med den[:)] men nå har jo jeg kjøpt den for å bruke den som senter-trille og reise-trille, det er jo ikke en vogn laget for lange turer... til dette formålet er den topp synes jeg, men ville gått for en annen vogn om det er en sportsvogn du er ute etter og ikke en trille.[;)]
Her er Carena Easy trillen vår så kan du se om det er en sånn type du mente?!

ORIGINAL: Fru Oreo
Måtte bare inn og svare. Vi har en Carena trille til salgs. Har brukt den kun få ganger og er veldig fornøyd med den, men har fått tak i en OTH for halv pris i USA og kunne ikke takke nei[;)] Selger Carenaen for 990,- som er halv pris. Har kvittering og bruksanvisning. Den er en drøm å legge sammen (sammenliknet med Simoen min i hvert fall) og har fotpose som følger med. man kan bruke den sammen med Simo regntrekk. Hvis du ikke har et, så kan du få det med i prisen (for jeg har to[;)])

ORIGINAL: Beta
Jeg har den som ninni har til min eldste og synes den er sååå dårlig[:@] Får verkearm hver gang jeg har vært ute å trilla[8|] Men han er jo tyngre så kanskje ikke så rart[:D]
ORIGINAL: Fru Oreo
Men hjulene kan klipses av, og da blir den jo mindre. Er veldig god plass til den i bagasjerommet. Men der har vi hundebur, så jeg har den mellom førersetet og baksetet (med hjulene over setet på en måte...).
Hvor har du kjøpt den? Bilde?
ORIGINAL: løve78
ORIGINAL: Minimaja
Halloen,
Vi har Maclaren Techno XT 07, og kan anbefale den på det varmeste! Den er super lett, god å trille, liten og enkel og slå sammen. Vi brukte den 14 dager i Spania, og ville aldri vært uten Technon` vår :)
Hvor har du kjøpt den? Bilde?ORIGINAL: løve78
Halloen,
Vi har Maclaren Techno XT 07, og kan anbefale den på det varmeste! Den er super lett, god å trille, liten og enkel og slå sammen. Vi brukte den 14 dager i Spania, og ville aldri vært uten Technon` vår :)
Vi kjøpte den på Biteringen i bergen.
http://www.biteringen.no/produkter/barnevogner/maclaren/maclaren_techno_xt_07/maclaren_techno_xt_07_bla