Carena trille

løve78

Forumet er livet
Noen som har sånn carena trille med doble gummihjul? Så på en i sverige i går og forelsket meg helt i den, men så var det jo det om den er god å trille andre steder enn inne på kjøpesenteret........noen som vet?

Mener du Carena Easy eller en annen modell?
Vi har Carena Easy hvertfall, er veldig fornøyd med den[:)] men nå har jo jeg kjøpt den for å bruke den som senter-trille og reise-trille, det er jo ikke en vogn laget for lange turer... til dette formålet er den topp synes jeg, men ville gått for en annen vogn om det er en sportsvogn du er ute etter og ikke en trille.[;)]

Her er Carena Easy trillen vår så kan du se om det er en sånn type du mente?!

ORIGINAL: ninni82

Mener du Carena Easy eller en annen modell?
Vi har Carena Easy hvertfall, er veldig fornøyd med den[:)] men nå har jo jeg kjøpt den for å bruke den som senter-trille og reise-trille, det er jo ikke en vogn laget for lange turer... til dette formålet er den topp synes jeg, men ville gått for en annen vogn om det er en sportsvogn du er ute etter og ikke en trille.[;)]

Her er Carena Easy trillen vår så kan du se om det er en sånn type du mente?!

er ikke helt sikker på hvilken modell det er jeg, men tror ikke det er den på bildet.... Skal bruke den som reisetrille, men tenkte å ha den med når vi skal på ferie ti danmark for Quinnyvogna tar så veldig stor plass..og når vi skal trille kun den vogna en uke er det greit at den er bra....[:D]

Måtte bare inn og svare. Vi har en Carena trille til salgs. Har brukt den kun få ganger og er veldig fornøyd med den, men har fått tak i en OTH for halv pris i USA og kunne ikke takke nei[;)] Selger Carenaen for 990,- som er halv pris. Har kvittering og bruksanvisning. Den er en drøm å legge sammen (sammenliknet med Simoen min i hvert fall) og har fotpose som følger med. man kan bruke den sammen med Simo regntrekk. Hvis du ikke har et, så kan du få det med i prisen (for jeg har to[;)])

ORIGINAL: Fru Oreo

Måtte bare inn og svare. Vi har en Carena trille til salgs. Har brukt den kun få ganger og er veldig fornøyd med den, men har fått tak i en OTH for halv pris i USA og kunne ikke takke nei[;)] Selger Carenaen for 990,- som er halv pris. Har kvittering og bruksanvisning. Den er en drøm å legge sammen (sammenliknet med Simoen min i hvert fall) og har fotpose som følger med. man kan bruke den sammen med Simo regntrekk. Hvis du ikke har et, så kan du få det med i prisen (for jeg har to[;)])

Hvor stor er den når den blir lagt sammen?

Men hjulene kan klipses av, og da blir den jo mindre. Er veldig god plass til den i bagasjerommet. Men der har vi hundebur, så jeg har den mellom førersetet og baksetet (med hjulene over setet på en måte...).

ORIGINAL: Beta

Jeg har den som ninni har til min eldste og synes den er sååå dårlig[:@] Får verkearm hver gang jeg har vært ute å trilla[8|] Men han er jo tyngre så kanskje ikke så rart[:D]

Hmm...det har jeg ikke opplevd enda, men så bruker jeg den jo ikke noe særlig på turer ute da. Bruker Emmaljungan da[:D] Har bare hatt med meg carenaen på kjøpesentre og IKEA så langt[;)]

ORIGINAL: Fru Oreo

Men hjulene kan klipses av, og da blir den jo mindre. Er veldig god plass til den i bagasjerommet. Men der har vi hundebur, så jeg har den mellom førersetet og baksetet (med hjulene over setet på en måte...).

Så jo fin ut den, men vil gjerne ha med sånne svingehjul...[:)]

Helt greit det[;)] Måtte bare si det siden jeg har den for algs uansett[:D]

Halloen,

Vi har Maclaren Techno XT 07, og kan anbefale den på det varmeste! Den er super lett, god å trille, liten og enkel og slå sammen. Vi brukte den 14 dager i Spania, og ville aldri vært uten Technon` vår :)

ORIGINAL: Minimaja

Halloen,

Vi har Maclaren Techno XT 07, og kan anbefale den på det varmeste! Den er super lett, god å trille, liten og enkel og slå sammen. Vi brukte den 14 dager i Spania, og ville aldri vært uten Technon` vår :)

Hvor har du kjøpt den? Bilde?

Vi har Carena Easy (den som Ninni la inn bilde av) å ætter 14 daga i Rhodos så ælske æ vogna!! Kjøpt ett fleecepledd å laga for te selan før vi for å Othelie ha storkosa sæ i den, samtidig som den va kjæmpegod å trill!!![;)][;)]

ORIGINAL: løve78

Halloen,

Vi kjøpte den på Biteringen i bergen.

http://www.biteringen.no/produkter/barnevogner/maclaren/maclaren_techno_xt_07/maclaren_techno_xt_07_bla

Ser fin ut. Er det sånne harde plasthjul på den, eller er det litt mykere gummihjul?

Back
Topp