Carena trille easy 2012

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Noen som har noe å si om denne vogna?
Vurderer den til jenta på 8 mnd. Litt tungt å drasse med seg den store sportsvognen hele tiden og nå går vi lysere tider i møte uten snø.
Om du ikke har egene erfaringer om vogna, men hørt noe om den så fortell meg gjerne.
Det jeg er på jakt etter er at vognen kan legges helt ned og har stor handlekurv. Den skal være lett og løfte inn og ut av bilen og lett og trille og ikke setter seg fast om det er grus og sånn. Jeg ønsker ikke tre hjul. Om dere har tips om annen vogn, så rop ut :) ImageUploadedByBV Forum1395231988.099564.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Last edited:
Vi har denne, og den er ikke mer enn helt grei. Vi reiser mye fram og tilbake til Danmark, så vi ville ha en ok vogn som tok liten plass. Det fikk vi, men ikke stort mer :) Den er vrien på grus, og hjula KAN leve sitt eget liv med mindre du låser de. Men for all del, på asfalt og i butikker og annet flatt underlag er den helt fin!

Har ingen tips til andre triller, for jeg går fortsatt å småirriterer meg over Carenaen ;)

Vi har denne, og den er ikke mer enn helt grei. Vi reiser mye fram og tilbake til Danmark, så vi ville ha en ok vogn som tok liten plass. Det fikk vi, men ikke stort mer :) Den er vrien på grus, og hjula KAN leve sitt eget liv med mindre du låser de. Men for all del, på asfalt og i butikker og annet flatt underlag er den helt fin!

Har ingen tips til andre triller, for jeg går fortsatt å småirriterer meg over Carenaen ;)
Utenfor huset har vi 5 meter med grus før vi har asfalt.. Vil ikke dette være et problem uansett hvilken vogn vi velger om det er sånne type hjul, som bortimot alle triller har?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det er sånne kjipe plastikkhjul, så det er nok ikke bare bare å trille på grus nei. Men for alt jeg vet finnes det bedre plastikkhjul enn de som er på denne :)

Det er sånne kjipe plastikkhjul, så det er nok ikke bare bare å trille på grus nei. Men for alt jeg vet finnes det bedre plastikkhjul enn de som er på denne :)
Hvis du fikk den på tilbud til 895, ville du kjøpt den igjen?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hvis du fikk den på tilbud til 895, ville du kjøpt den igjen?
Nei.. Og det var mannen min enig i da jeg stilte ham spørsmålet nå også :) Skal dere ha en som skal brukes mye ville jeg heller lagt litt ekstra penger i en bedre en - men som sagt; jeg kjenner bare til denne. :)

Nei.. Og det var mannen min enig i da jeg stilte ham spørsmålet nå også :) Skal dere ha en som skal brukes mye ville jeg heller lagt litt ekstra penger i en bedre en - men som sagt; jeg kjenner bare til denne. :)
Jeg vet ikke hvor mye jeg skal bruke den, hvertfall i ni mnd. Om jeg blir gravid snart må vi ha søskenvogn uansett og da vil jeg ikke legge for mye penger i en vogn nå. Tenker i hovedsak på at den vil bli brukt mye nå fremover og i sommer, og at når vinteren kommer kan vi bruke carenaen som sovevogn i barnehagen og ta hjem igjen sportsvognen. Om jeg må legge mye penger i det, kan vi like gjerne bruke den vi har egentlig. Bare lei av å løfte den inn og ut av bilen når vi egentlig ikke trenger så stor vogn lenger.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Skjønner at du ikke vil legge masse penger i det. Du får jo triller til både 3000 og 5000 kroner! Da var poenget borte for vår del også; det var derfor vi landa på denne. For å kunne la den store Simovogna bli hjemme :) Men sjekk litt rundt, kanskje du får en bedre enn til 1500 f.eks. Jeg vil som sagt ikke anbefale denne :)

Skjønner at du ikke vil legge masse penger i det. Du får jo triller til både 3000 og 5000 kroner! Da var poenget borte for vår del også; det var derfor vi landa på denne. For å kunne la den store Simovogna bli hjemme :) Men sjekk litt rundt, kanskje du får en bedre enn til 1500 f.eks. Jeg vil som sagt ikke anbefale denne :)
Ok, tusen takk for dine meninger :)
Trenger meningene til fler også :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Anbefaler heller Bozz! Ikke gode erfaringer med Carena Easy. Den var helt koko..

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13

Noen som har noe å si om denne vogna?
Vurderer den til jenta på 8 mnd. Litt tungt å drasse med seg den store sportsvognen hele tiden og nå går vi lysere tider i møte uten snø.
Om du ikke har egene erfaringer om vogna, men hørt noe om den så fortell meg gjerne.
Det jeg er på jakt etter er at vognen kan legges helt ned og har stor handlekurv. Den skal være lett og løfte inn og ut av bilen og lett og trille og ikke setter seg fast om det er grus og sånn. Jeg ønsker ikke tre hjul. Om dere har tips om annen vogn, så rop ut :) Vis vedlegget 54179

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Den er god liggestilling på, og super handlekurv siden den er så stor! Okei å trille, god på asfalt og i butikker. Ikke noe særlig å trille på sørpe/snø :p Men vi solgte vår fordi når snuppa ble 1.5 år så hang beina hennes ned utover kanten når hun sover, og det likte jeg ikke. Dessuten savnet jeg å se henne/ha henne mot meg når vi trillet.

Vi kjøpte Baby Jogger City Versa i stedet, på tilbud på Lekmer.no til 2300kr :) Superfornøyd med den!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Anbefaler heller Bozz! Ikke gode erfaringer med Carena Easy. Den var helt koko..

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13
Den var jo også fin og i samme prisklasse. Jeg finner bare til salgs med 3 hjul, men ser at den finnes med fire. Vet du hvor jeg finner det?vil helst ha fire hjul. Hva vil du si forskjellen er på de to?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Vi har den. Ikke brukt den så mye enda da han enda er litt liten, men har testa den rundt i gata her. Lang innkjørsel med grus, og veldig humpete og fæl vei. Og den er helt ok å trille synes jeg. Best på flatt og jevnt grunnlag så klart, men det er da alle vogner.

Litt det jeg tenker også.... Takk for svar:) jeg har spurt om det samme til vennene mine og hun ene elsker den og hun andre har jobbet på barnas hus og har fått reklamasjoner pga hjulene. De er visst generelt litt dårlige. Men jeg skal ikke bruke den på vinteren og vi har bare litt (4-5 meter) grus rett utenfor huset, ellers kommer vi bare til å bruke den på asfalt. Vi har jo kombivogn med sportsdel om vi skal trille langt eller behovet er mer enn hva en trille kan gi oss....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Litt det jeg tenker også.... Takk for svar:) jeg har spurt om det samme til vennene mine og hun ene elsker den og hun andre har jobbet på barnas hus og har fått reklamasjoner pga hjulene. De er visst generelt litt dårlige. Men jeg skal ikke bruke den på vinteren og vi har bare litt (4-5 meter) grus rett utenfor huset, ellers kommer vi bare til å bruke den på asfalt. Vi har jo kombivogn med sportsdel om vi skal trille langt eller behovet er mer enn hva en trille kan gi oss....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det er sånn det blir her og. Sportsvogna for trilleturer og trilla for kjøpesentre og byturer. veldig kjekt.

Har blitt anbefalt Troller BMX Bangkok. Fått høre at den er veldig lik carena easy bare at hjulene er bedre.
Noen som har noe å si om den?ImageUploadedByBV Forum1395263660.759200.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg hadde den og hatet det med alt jeg hadde, og her om dagen da den var ca 8 mnd gammel datt den fra hverandre en gang jeg skulle sette guttungen i den... Har lagt litt mer penger i det nå og bestilt en som heter Mutsy Evo, men har ikke fått det enda.

Back
Topp