Carena free eller swing

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
som en ekstra vogn. Handleturvogn??

Eller ingen av dem???

Noen andre forslag??

[:)]

Vist du skal bruke den som en snerten vogn til å bruke når du er på kjøpesenter å sånt, så tror jeg korga under på swingen er litt større og lettere å komme til enn på free.[;)]

Swing er også 2 kg lettere, men har ikke justerbart håndtak.

Anbefaler deg å gå i butikken å prøve de.

Så har du basson luna og luna lux, de er enda lettere men har mindre hjul. De har også grei kruv under og smarte koppholdere til mor.[;)]

++++ mange andre vogner å velge, ta deg en tur i butikken og prøv de ut.[:)]

Tusen takk jenter[:D]

ORIGINAL: GuttemammaX2

Vi hadde Carena Easy som trille og var veldig fornøyde med den... ikke så stor når den legges sammen og ryggen kan legges helt ned, fotbrettet kan og justeres... Har ingen ting å klage på på den... eneste må vel være at den kan begynne å knirke litt etter en stund, men det fikses lett med WD40!![:D][:D]

jeg har også denne. kjempe godt fornøyd. alltid med på handle tur, og tar veldig liten plass. hvis jeg har handlet veeeeelidg mye har jeg satt den imellom setet og baksetet. stor handle kurv på den[:D]

ORIGINAL: Tommeliten

ORIGINAL: GuttemammaX2

Vi hadde Carena Easy som trille og var veldig fornøyde med den... ikke så stor når den legges sammen og ryggen kan legges helt ned, fotbrettet kan og justeres... Har ingen ting å klage på på den... eneste må vel være at den kan begynne å knirke litt etter en stund, men det fikses lett med WD40!![:D][:D]

jeg har også denne. kjempe godt fornøyd. alltid med på handle tur, og tar veldig liten plass. hvis jeg har handlet veeeeelidg mye har jeg satt den imellom setet og baksetet. stor handle kurv på den[:D]

Signerer disse[:D]

Back
Topp