Carena Easy (t0mmelise)

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Nå har vi jo bestemt oss, men leser av erfaringer på nett at den knirker mye. Har dere dette problemet, og evnt hva gjør dere for å fikse det? Lett å smøre?

Vi har og den og ja det er vanlig at den knirker. Ikke så lett å smøre synes jeg da iallefall. Og så er den kun lett å trille på asfalt og inne på sentere. Ikke på grus og andre ting pga hjula[8D]

Vi kjøpte en brukt, og den knirker noe såååååå [8D] Ikke prøvd å smøre, men kanskje prøve det...?

ORIGINAL: Rock Mommy

Begynte den fort etter du fikk den?

Her begynte det samme ferien og synes bare knirkinga har tiltatt jeg da. Men kanskje noen andre har bedre erfaringer?

Tror rett og slett jeg får stikke innom forskjellige butikker å prøve litt :) HATER knirking!!!! :p

Tror rett og slett jeg får stikke innom forskjellige butikker å prøve litt :) HATER knirking!!!! :p

Kanskje en ide. Men kan hende de siste modellene er bedre enn vår. Vi kjøpte den ny i januar 2009.

Tror jeg har ombestemt meg... Hehe!
Blir nok denne:

Ka sort e ditta der? :)

Avanti Moving Light :)  Finnes ikke i Norge da, må til Sverige, men de sender også til Norge! Koster rundt 1000 lappen :)

Avanti Moving Light :)  Finnes ikke i Norge da, må til Sverige, men de sender også til Norge! Koster rundt 1000 lappen :)

Link? [:D]

ikke for å kuppe tråden, men jeg har bare hørt positivt om babyjogger city mini og babyjogger elite....! Se hvor liten den blir sammelagt----og hvor lett det er å legge den sammen!!!!

Vi går for den!-----snart!

www.babyjogger.com

Er ute etter en billig trille, så hvis den blir ødelagt i fly (eller no) så er det ikek så krise :)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22986473

Finner den ikke andre steder på nett, da må man til happyland eller babyproffsen :)

Den knirka litt nå for noen dager siden, samboer har fiksa.. gikk fort og lett sa han [;)]
Den var stilig den du la ut bilde av [:)]

Hva er dyrt og hva er billig? Er 3000 dyrt? Jeg bare spør nå, jeg, altså!----for jeg harke peil! Hihihihiii![:D]

Back
Topp