Carena Easy reisetrille, erfringer?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hvordan er denne å slå opp og sammen?

ORIGINAL: mammantilenengel

slå opp er den enkel. slå den sammen så er den litt større problem. iallefall før du finner ut hemmligheten.men når du har funnet det ut så tar det tre sekunder . så klager ikke. den bli liten å jeg elsker min sin.

Følger det med bruksansvisning på hvordan man slår den sammen da? [8D]

å slå opp og sammen er null problem..

- og hvis du klarer å overse den infernalske knirkelyden som tiltrekker seg flere blikk enn håret til Eli Hagen, og takler "svingbare" forhjul som låser seg i tide og utide, så er det jo en kjempefin vogn...

ORIGINAL: lumina og Erik

- og hvis du klarer å overse den infernalske knirkelyden som tiltrekker seg flere blikk enn håret til Eli Hagen, og takler "svingbare" forhjul som låser seg i tide og utide, så er det jo en kjempefin vogn...

Hørtes ikke mye lovende ut [8|]

ORIGINAL: **Lykkeliten

ORIGINAL: lumina og Erik

Hørtes ikke mye lovende ut [8|]

litt smøring og problemet er borte. har samme vognen selv og er veldig fornøyd. enkel å klappe sammen og slå opp. tar liten plass i bilen. og jeg bruker den mest på grusvei (ble imponert av at den ikke rister mere enn den gjør).

Jeg var og kikket på denne for en liten stund siden, men endte heller opp med Babytravel. Den koster akkurat det samme, ser nesten helt lik ut og den knirker ikke!

ORIGINAL: carpus

Jeg var og kikket på denne for en liten stund siden, men endte heller opp med Babytravel. Den koster akkurat det samme, ser nesten helt lik ut og den knirker ikke!

Får man kjøpt Babytravel på Barnas Hus?

Jepp. Var der jeg kjøpte den.

Jepp. Var der jeg kjøpte den.

Okei, da skal jeg kikke på den i dag [:)] 

Back
Topp