Snuppeluppe
Gift med forumet
Hvordan er denne å slå opp og sammen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammantilenengel
slå opp er den enkel. slå den sammen så er den litt større problem. iallefall før du finner ut hemmligheten.men når du har funnet det ut så tar det tre sekunder . så klager ikke. den bli liten å jeg elsker min sin.
ORIGINAL: lumina og Erik
å slå opp og sammen er null problem..
- og hvis du klarer å overse den infernalske knirkelyden som tiltrekker seg flere blikk enn håret til Eli Hagen, og takler "svingbare" forhjul som låser seg i tide og utide, så er det jo en kjempefin vogn...
ORIGINAL: **Lykkeliten
ORIGINAL: lumina og Erik
å slå opp og sammen er null problem..
- og hvis du klarer å overse den infernalske knirkelyden som tiltrekker seg flere blikk enn håret til Eli Hagen, og takler "svingbare" forhjul som låser seg i tide og utide, så er det jo en kjempefin vogn...
Hørtes ikke mye lovende ut [8|]
ORIGINAL: carpus
Jeg var og kikket på denne for en liten stund siden, men endte heller opp med Babytravel. Den koster akkurat det samme, ser nesten helt lik ut og den knirker ikke!
Jeg var og kikket på denne for en liten stund siden, men endte heller opp med Babytravel. Den koster akkurat det samme, ser nesten helt lik ut og den knirker ikke!
Får man kjøpt Babytravel på Barnas Hus?
Får man kjøpt Babytravel på Barnas Hus?
Jepp. Var der jeg kjøpte den.