Carena double swing

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Erfaringer?

taket bråker veldig og vekker ungene vis du skal ta de ned etter de er sovnet.

ORIGINAL: *Mama*

Tror det er sånn på de fleste carena vogner.. Hehe.. Kalesjen på enkelvogna vår er ikke så stille den heller[:D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Tror det er sånn på de fleste carena vogner.. Hehe.. Kalesjen på enkelvogna vår er ikke så stille den heller[:D]

Vi har en carena trille og den er heeelt tyst i forhold til motor kalesjen på carena dubble. [:D][:D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Vi har en carena trille og den er heeelt tyst i forhold til motor kalesjen på carena dubble. [:D][:D]

Åja såpass [:D]

hadde den, men solgte den fort. Var inne til reperasjon mesteparten av tiden jeg hadde den. Hele understellet klappa sammen da jeg trilla og minstemann ramla ut av vogna. Så ville styrt laaaangt unna den[:'(]

opp

Bump

Jeg har den, og har brukt den nesten hver dag siden i sommer. Er superfornøyd[:)] Litt knirkete i hjulene, men ikke mer enn at en god dasj med grease/fett ordnet. Billig og grei vogn, og ikke minst stødig. Har hatt begge ungene sovende pluss masse lass i handle kurvene....og den viser ingen tegn til å ville tippe/velte....må faktisk ta godt i for å tippe den såpass at man kommer opp på fortauet.

Jeg angrer ihvertfall ikke på valget[:)]

Eneste er at jeg har slitt litt med å finne et regntrekk som passet skikkelig...prøvd to ulike tvillingvogn trekk....og ingen satt gost nok...løsningen ble da to enkle trekk[:)]

ORIGINAL: PlinkyPlonk

Eneste er at jeg har slitt litt med å finne et regntrekk som passet skikkelig...prøvd to ulike tvillingvogn trekk....og ingen satt gost nok...løsningen ble da to enkle trekk[:)]

Okei, takk for tilbakemelding[:)]

Back
Topp