carena double swing

Taken

Andre møte med forumet
Er det noen som ha erfaring med denne vogna eller har tips til lignene tvilling vognr?

Nettopp kjøpt denne brukt, 2011 modell. Gikk lang tur i dag og er veldig fornøyd. Eneste minus var at storebror lett kunne ta ned lillesøster sin kalesj og " plage" henne. Men tror nok det skal gå greit. :) billig og god er min konklusjon, orket ikke å kjøpe dyrere siden vi kun kommer til å bruke den av og til,

Vi kjøpte den som søskenvogn da frøkna var født.. var god å trille, men når vi først var å trillee ( mest til b.hagen osv) så er det bare oppover, og når styret da var 110 høyt og ikke kunne reguleres, så vart det vondt for skuldre osv i lengden.. ( er 164) følte du gikk med styret under haka i oppoverbakker.. men utenom det var den veldig god den stunden vi brukte den :)

Vi har nå GT safari tvillingvogna og den er MYE lettere å trille og svinge med ;)

Men skulle jeg kostet på meg en ny vogn, hadde det blitt TFK som søskenvogn ;)

Knallfornøyd :) Hadde den med til syden og, lett og trille og tar liten plass.

Trengte ikke bag til den engag. Nå hadde jeg emmaljungan i tillegg så vekslet litt siden eldste går 2-3 dager i bhg i uka.

Takk for svaret folkens.

Selv liker jeg best TFK, men den er litt vell dyr som tvilling.. for må ha en sports del å en bag del :P

Vi brukte vår daglig i ett år når jeg gikk hjemme med to unger med 15 mnd mellom.

Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den var separate kalesjer og mulighet for babybag vendt mot den som triller. Synes ikke noe om en stor kalesje til søsken, noe annet med tvillinger.

Knallgod vogn, fornøyd med nesten alt. Bare høyt styre og lav meg som ikke var bra, men det visste jeg jo på forhånd og kan ikke få alt når en betaler så lite.

Back
Topp