caremaxx/anglsound

prøvde det sist, tenker jeg snart skal prøve igjen:) har ei venninne som har angelsound:)

Jeg tror det er fra uke 12 av. har noen prøvd det tidligere?

Vi har, brukte den mye sist for å klare å beholde roen gjennom svangerskapet. Kommer til å bruke den denne gangen også,men ikke før om en del uker enda.

Jeg prøvde i går hæhæ funka ikke enda :D 
Så venter en uke til og prøver på nytt... Og funker det ikke da venter jeg en uke til og prøver på nytt...

Den lille er jo veldig liten enda, så man må være tålmodig :) Hvis man blir skremt av å ikke høre noe bør man ikke prøve, for det er de som aldri finner den faktisk! 
Fant den lett med vesla mi, men da var jeg vel ca 12 uker på vei :) 

Spennende Tror kanskje jeg må investere i en sånn om et par-tre uker Du må si fra når du hører hjertelyden Rugekasse Du er vel bare en dag etter meg? Har ikke du termin 11 okt?

Jeg hørte i uke 7/8 med storebror:-) så har forhåpninger om å høre like tidlig denne gang.

Angelsound er jo søppel. Det erfarte jeg sist. Den jeg hadde da var iallefall ikke ultralydbølger, bare en litt stor høytaler som forsterker lyden der inne. Hørte aldri noe med min. 

Nå har jeg kjøpt meg en vanlig doppler slik som jordmødrene har, og gleder meg til å høre noe. 

Labambie skrev:
Angelsound er jo søppel. Det erfarte jeg sist. Den jeg hadde da var iallefall ikke ultralydbølger, bare en litt stor høytaler som forsterker lyden der inne. Hørte aldri noe med min. 

Nå har jeg kjøpt meg en vanlig doppler slik som jordmødrene har, og gleder meg til å høre noe. 

Den jeg har prøvd funket som bare det:)

Back
Topp