Careen og Homma

snusken

Forumet er livet
Hei dere to!

Nå er det ikke så lenge til vi reiser på ferie til Krisiansand. Vi reiser mandag 7 august. Nå har det jo vært så fint være hele sommeren så jeg er nesten redd at vi bare får regnvær... [:o] [8|]
Og så kom jeg til å tenke på hvor lenge de egentlig har uteresraurantene på sommeren???
Før har vi alltid reist i juli og jeg må alltid ha fiskesuppe på kaien når jeg er i Kristiansand [:)]
Har dere tid og lyst å treffe meg et sted den uka eller?
Ser ikke ut som det blir et stort treff med alle.... [8|]
Så da kunne det vært gøy å treffe dere! [:)]

Å men jeg vil se de søte barna deres [:)] Eller vil dere helst uten barn?
Foresten glemte jeg at du har nytt kallenavn nå Mrs J, tar nok litt tid å venne seg til det [;)]

HE HE HI HI
Samme med Natalie, så jeg tenkte at vi måtte møtes på en lekeplass hvis vi skulle ha med alle barna...
Men jeg er med på å bare ta med de minste også.. Kan jo høre med Careen hva som passer best for hun?

Ja dytt dytt!
Det er en stund siden jeg har sett Careen her inne nå...?
Hvor blir du av Careen?  [8|]

Så gøy at du vil være med [:D]  Har dere som bor der forslag om en god lekeplass? Når på dagen passer det best for deg careen? Ettermiddag passer best for Mrs J for da kan Mr J passe Preben. Trond og jeg har jo ferie så for meg passer det når som helst [:)]

Jaaa! Det blir kjempegøy! Gleder meg veldig!
Nå har det blitt sånn at vi skal reise først til Arendal så jeg lurte på hvilken dag passer best for dere torsdag- tirsdag?
Jeg skal skrive en pm til dere begge slik at vi kan utveksle tlfnr så kan vi avtale nærmere!
Jeg vet ikke om jeg tar med meg Natalie likevel men det ser jeg bare når dagen kommer..
Jeg vet hvor lekeplassen i tresse er så vi kan jo møtes der og så ser vi hva vi gjør?  [:D]

Ja en Mocca caffe på fiskebrygga hadde vært kjempekos!
Det var det jeg mente med at vi kan treffes på Tresse og så kan vi finne ut hva vi har lyst til [;)]
Dette blir spennende! [:D]
Lørdag og søndag passer fint for meg også!
Hva med deg careen?

Skal vi si lørdag da? Når?
Greit å avtale her for da ser begge det [:)]
Hvis vi sender pm må vi sende så mye frem og tilbake [;)]

ORIGINAL: careen

ORIGINAL: Mrs J.

Lørdag er fint for meg.
Skal vi si kl 12.Passer det for dere?

passer fint det

Passer fint for meg også!!
Da har vi et treff kl 12 på lekeplassen i Tresse [:D]
Gleder meg veldig men litt nervøs også [:D]