Cardigan med knapper

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Gjør meg noen erfaringer etterhvert om hva jeg liker og ikke av tøy til lillemor ;) annerledes å kjøpe gaver til andre nå enn før...

Fikk en fin cardigan av svigermor fra kappahl. Var med når den blei kjøpt og synes den er fin. Men blei kjøpt før lillemor blei født....

Er i den str ho bruker nå men lurer liksom på hva jeg skal ha under.... Føler det blir for varmt utenpå en body...
 
Akkurat det samme her...
Den stilige jakka jeg hadde kjøpt til han er blitt brukt i 1 og 1/2 dag. Aaaltfor varm å ha oppå en body. Ser også etter andre type klær nå enn før han ble født :)

Min første.. Så man må vel gjøre seg noen erfaringer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Enig. Har fått noen i gave mn har ikke brukt dem for jeg aner ikke når jeg skal bruke dem. Nå er den ene for liten :/

Nå er jeg ute etter klær med praktiske løsninger. Snekkerbukse med knapper mellom bena er siste innkjøp. Er så greit med snarvei når bleier skal skiftes
 
Hehe godt å se det er flere :p

Fikk ett par fine heldresser men med vanlige knapper og ikke trykknapper mellom beina.... Mareritt å bytte bleie :p
 
Har fått noen cardiganer i gaver vi også, men bruker de nesten ikke. Hvis hun bruker de bruker jeg å kle på en singletbody eller t skjorte body under. Mest glad i praktiske klær som er enkle å ta av når det skal skiftes bleie ;)
 
Har singletbody fra h&m under når han har hettegenser på seg :)
 
Hettegensere er noko drit! Men trøyer/tynne jakker bruker eg faktisk mykje (som ein genser), då det er litt for kaldt med kun body her :)
 
Har sånne tynne cardigans over bodyen når hun sitter i bilstolen i posen. Hun er så varm av seg at ull blir for mye, men tynn cardigan er perfekt til det bruket hos oss :)
 
ImageUploadedByBV Forum1424852026.152006.jpg

Fikk den på i dag så svigermor kunne få ett bilde med den :p får vi se hvor lenge den er på :p
 
På gutten min bruker jeg å ha på singlet bodyer under gensere. Fikk så mangen gensere til jul, syns det ble for dumt å ikke bruke dem :p
 
Back
Topp