cappelens bokklubb

~StRaToS~

Forumet er livet
Er dumme!![:-]

Jeg (og søstra mi) er da medlem der og har avbestillt så og si alle hovedbøkerne.
Men tror dere ikke at det kom ei bok i posten i dag til nesten 300 kr??
Jeg VET jeg avbestillte den og ringte inn og der måtte jeg krangle meg fram
til at jeg faktisk har avbestillt boka!
Søstra mi fikk ikke boka, men det fikk jeg og det er jjeg som avbestiller for begge. Hun har ikke internett..

dumme folk!

Bøker?
Skjedde det deg flere ganger??

Hun skulle sende meg en returlapp så det blir gratis for meg å sende.
Eller måtte jeg ha betalt 55 (wow) kroner..

det gjorde jeg en gang... jeg lukka igjen eska, strøyk over navnet mitt og skreiv retur... så sendte jeg mail til de om at jeg hadde gjort det[8D]

en annen gang var jeg litt snillere og ventet til jeg fikk returlappene i posten først...

for et år siden fikk jeg også noen piller i posten, ikke fra noen bokklubb da alså, husker ikke hvem det var - men det var piller om skulle øke brunfarge ved soling, og skulle ikke tas under graviditet... (var gravid med vilde da). fatter ikke hvorfor de bare sender sånn og i tillegg forlanger at det skal betales for[:'(]
da sendte jeg en litt sur mail, og de sa jeg kunne bare beholde de og slippe å betale...

irriterende folk alså!

Bindingen min går ut 1.juli og da er det aldri mer..

Søstra mi jobber på posten og hun sier at det er mange som returnerer
bøker fra cappelens som de egentlig har avbestillt..

Ja, har skjedd her og! [:'(] Også er det aldri med angreskjema.
Litt rart det der. Lillegull er med i barneklubben til cappelen, der er det aldri noen problemer, men i den jeg er med i er det noe pes hele tiden! [&:]

Jeg har vært medlem der i mange år og aldri hatt problemer. Hvis du avbestiller på nettet så får du jo også avbestillingsbekreftelse på mail [:)]

Ja men de sletter jeg med engang jeg får de...
Skal slutte nå hvertfall...

ORIGINAL: zahra

Jeg har vært medlem der i mange år og aldri hatt problemer. Hvis du avbestiller på nettet så får du jo også avbestillingsbekreftelse på mail [:)]

jeg fikk en bok som jeg hadde avbestilt på nett.....da ringte jeg og sa ifra.....de sendte meg en returseddel så jeg skulle slippe å betale portoen selv........jeg sa bare at jeg har avbestilt boken og hvis de vil ha den tilbake så må de sende portoen til meg....var ikke noe problem det

ORIGINAL: zahra

har faktisk hendt jeg ikke har fått mailen engang... ringte de da jeg fikk hovedboka sånn "helt uten viedere"... da sjekka hun det opp og så at det hadde skjedd en feil under sending av mail til meg [8|]

Samme her...Jeg fikk pakke idag...Ble så irritert for jeg var sikker på at jeg hadde avbestilt....hmmm..

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: siric

Samme her...Jeg fikk pakke idag...Ble så irritert for jeg var sikker på at jeg hadde avbestilt....hmmm..

Og du har akkurat vervet meg inn i den klubben[:o][:o][:o][:o][:D][:D][:D]

jaja, fikk forresten første pakka idag, så får se hvordan det går videre.[:)]

hehe....ja men første gang det har skjedd meg da....og det nærmer seg et år  jeg har vært medlem...[:)]

Back
Topp