Canvas til tangbruk

~miluna~

Forumet er livet
Trenger noen tips jeg [:)]
Skal bestille tang fra papirgleder og ark fra papirloftet.

[8|]Hvor mange ark burde jeg bestille for å trykke ut alfabet? (små bokstaver) 12X12 ark? holder det med 10 ark i første omgang feks.?

[8|]Hva slags lim/stift bruker dere til å lime inn bokstaver og dies og sånn? er syrefri limtube ok? (blir jo veldig klissete på fingra og overalt, men dette er vel vanlig [8D])

Takk!

oki [:)] jeg kjøpte sånn limtaperulledings på nille, men etter en gangs bruk har hele dritten gått bananas..dvs det tyter ut med sånn tape lissom. Så der skal jeg ikke kjøpe sånn mer [:-] Har også brukt syrefri limtube, men da får jeg vel nå gå til innkjøp av zig limpenn [:D]

Zig limpenn er genial! Et MUST etter min meining!!!!
eller så er jo Xyron (klistermerke"maskin") praktisk. Men jeg synes det er så mye av tapen som ikke blir brukt.

eeelsker min Zig limpenn jeg!!!!! [:D]

jepp da har jeg bestilt 2 stk limpenn + masse papir og stasj til 700 spenn [:D]

åÅÅ... jEG VIL OG BESTILLE MASSE STASJ! ups lillegutt har satt på caps lock'en...

Men føler det har gått litt vel mye penger på scrapping allerede den måneden her i stedenfor
til julegaver... Har jo kjøpt meg tang med alfabet + to til alfabet, og en del dies, kartong, papir,
limpenner, dobbeltsidig tape, bånd i ymse farger, gluedots, to album, stempler og stempelputer,
og en hel drøss til som jeg ikke kommer på akkurat nå men som ligger et eller annet sted i spise-
stuen...

Back
Topp