Can't wait..

juniskatt13

Betatt av forumet
Jeg har forelsket meg helt i denne Emmaljunga mondial duo combi 2012 med ekslusiv stelleveske i samme fargen <3 Gleder meg til januar å jeg kan begynne å bruke vogna

Hvilken vogn skal dere ha?

Skal bruke vogna jeg brukte til snuppa, Simo kombivogn.. Den er sort og grå, hvit inni.

Jeg har kjøpt Emmaljunga Nitro City i svart 2012 mod.. Òg har kjøpt citybag i jeans black me matchende stelleveske :-) syns det er kjekt å kunne bytte, så ser ikke vogna helt lik ut :-) gleder meg til å kunne trille :D

kjempe vogn, men vil bare si at skal du ha fargen der og går mange turer/ er på byen eller noe blir den VELDIG fort skitten...

SF100808 skrev:
kjempe vogn, men vil bare si at skal du ha fargen der og går mange turer/ er på byen eller noe blir den VELDIG fort skitten...

.. men lett å vaske av :) Det er 'skinn' ( litt usikker på hva slags stoff det er)

Så kjekt når man får handlet inn litt. Husker jeg satt å så på vogen lenge før sist, Stod klar lenge før. Beholder samme vognen denne gangen. Er enda veldig fornøyd med den. Har en teutonia spirit s3 med svart sportsdel og svart fashionbag. Litt kjedelig med svart, men det er jo veldig praktisk og så hiver jeg heller i fargerikt tilbehør:)

Bruke samme som på nr 1 å nr 2
svart brio kombi vogn :)

Har kjøpt en svart tfk med hard bag og sportsdel også har vi en st.svithun bagvogn som min mor brukte til meg og mine søsken da vi var beibier

Kjempefin vogn!!!

Vi skal ha den samme som sist, svart brio go vogn. Superfornøyd med den:-)

emmaljunga city cross og city bagen.

Så fin :-D

Her blir det en Simo Duo :-)
Blir jeg drittlei så bytter jeg med storebror så jeg får en Emmaljunga city Cross :-p

Aner ikke! ;) Har rett å slett ikke satt meg inn i det! Bare sett på og det er det! ;)

Vi har kjøpt en brukt Emmaljunda duo Edge, 2009-års modell. Jeg har faktisk ikke prøvd noen andre, jeg bare bestemte meg for at jeg ville ha en Emmaljunga :-)

V har 2009 mod emmaljunga edge duo med vendbart håndtak :)
Er kjempe fornøyd med vogna,men bagdelen har vi aldri brukt,så gleder meg enormt til å bruke den,vognen er utrolig lite brukt,så blir som ny kjenner jeg :)

lykkeliten-12 skrev:
Jeg har forelsket meg helt i denne Emmaljunga mondial duo combi 2012 med ekslusiv stelleveske i samme fargen <3 Gleder meg til januar å jeg kan begynne å bruke vogna

Da er vi 2!!! Har også forelsket meg i denne vogna - utrolig fin <3
Kan jeg spørre hva du måtte bet. for den??... må ikke svare om du ikke vil :)
Vurderer om vi skal kjøpe eller om vi skal vente litt...liker også TFK joggster twist, men de er jo veldig forskjellig...tenke tenke emoticon

flower3 skrev:

lykkeliten-12 skrev:

Da er vi 2!!! Har også forelsket meg i denne vogna - utrolig fin <3
Kan jeg spørre hva du måtte bet. for den??... må ikke svare om du ikke vil :)
Vurderer om vi skal kjøpe eller om vi skal vente litt...liker også TFK joggster twist, men de er jo veldig forskjellig...tenke tenke emoticon

Nei jeg er jo bare kjempe treig, skulle kjøpe den men så har det bare ikke blitt noe av enda! Men jeg skal til Kattis babyshop å kjøpe den nå snart :) har hørt den er billigst der!
jeg skal ihvertfall ha en ordentlig kosevogn hvor det er plass til baby å alt annet-og ikke en sånn fansy liten greie

Den der er skikkelig flott. :D :D Vi endte likevel opp med den i pro coffee. ;) Elsker brunt. 

Back
Topp