Canesten

vinterkyss

Elsker forumet
Hvor lang tid må den ha for å fjerne sopp? (nedentil)

Tror en skal smøre seg minst en uke.. og evt mer hvis en fortsatt har symptomene[8|]

Det er veldig forskjellig. Men du bør kjøpe en kombi pakke med både vaginaltabl. og krem. Soppen er som oftes borte etter behandlingen med vag.tabletten, men kløen kan vare i opptil 2 uker. 

Samme lurer jeg på, har smurt meg i 2 uker, det er fremdeles like ille, sprekker nedentil, det svir, klør og nærmest "BANKER" i underlivet fordi det er så sårt.. [:(]

ORIGINAL: Krøllo

Samme lurer jeg på, har smurt meg i 2 uker, det er fremdeles like ille, sprekker nedentil, det svir, klør og nærmest "BANKER" i underlivet fordi det er så sårt.. [:(]

Du bør kanskje ta en tur til legen om det er så ille?

Har du husket tabletten i tillegg til salva da?

ORIGINAL: Fortunada

Ja har begynt å vurdere det ja.. men så har jeg ikke brukt slik vaginaltablett, visste ikke man trengte det. Bør vel gjøre det ?

Ja har begynt å vurdere det ja.. men så har jeg ikke brukt slik vaginaltablett, visste ikke man trengte det. Bør vel gjøre det ?

Den er veldig effektiv... anbefaler deg å prøve den altså[;)]
Forsvinner det ikke etter den så ville jeg dratt til legen[;)]

Jeg kjøpte en sånn kombipakke [:)]
Bare tatt tabletten, og smørt meg i 2 dager da [8D] Men klør så innmari....
Lenge til jeg skal ta 4 pencilinkurer på rappen ja [:@]

ORIGINAL: vinterkyss

Jeg kjøpte en sånn kombipakke [:)]
Bare tatt tabletten, og smørt meg i 2 dager da [8D] Men klør så innmari....
Lenge til jeg skal ta 4 pencilinkurer på rappen ja [:@]

Når du har tatt vag.tabletten så er selve soppen vekke, men det er kløen som kan være der en stund til.... så du får bare fortsette å smøre[:)]

Ja, for selve soppen er inne i skjeden. Så man blir ikke kvitt den om man ikke bruker vag.tablett. Kløen er bare en virkning av soppen..... Men når du selv sier at det er så ille at det sprekker nedentil og svir, tror jeg nok at det er lurest å kontakte legen altså.....

Man MÅ ha kombipakke med dåse tabeletten og kremen. Man kan også få en der man skal ta en pille vær dag i 6 dager og smøre seg. den syns jeg funker best om det er sånn skikkelig sopp bombe. Ellers holder det bare med en.
Men må altid ha kombinasjon av begge deler.

*Gledermegtildetslutteråklø*

Back
Topp