Canesten-tredje trimester

Bebis88

Betatt av forumet
Julimammaer 2016
Hei jenter

Jeg lurer på om noen av dere vet om man kan bruke Canesten pillene som er 6 dagers kur i siste trimester. Jeg er i uke 36 på søndag. Spurte legen min og hun sa at jeg kunne bruke det, men jeg ble litt usikker fortsatt:/
 
Synes du skal høre på legen din:) har ikke hørt noe om at det ikke skal brukes selv, bare at en ikke skal bruke applikator for å sette inn tablettene.
 
Bare å kjøre på! :) jeg fikk hvertfall velge om jeg ville ha den kuren med en eller 6 piller ut i fra hvor ille jeg selv trodde det var av hun dama på apoteket :) og det var aldri noe tvil om at jeg var gravid :) dette er bare et par uker siden :)
 
Jeg måtte bruke dette i uke 29, det var overlege på sykehuset som sa jeg skulle det :) Er verre å ikke behandle det, men som Tuppelura92 sier, så ikke bruk aplikatoren, bare fingeren :)
 
Hei jenter

Jeg lurer på om noen av dere vet om man kan bruke Canesten pillene som er 6 dagers kur i siste trimester. Jeg er i uke 36 på søndag. Spurte legen min og hun sa at jeg kunne bruke det, men jeg ble litt usikker fortsatt:/
Jordmor sa at jeg skulle ta canesten for 3 uker siden.. Gikk veldig bra men pga de møkka strømpebuksene jeg har brukt som gjør meg så klam og svett der nede så kom det rask tilbake og hun sa at jeg kunne ta en ny kur nå. Men da tar jeg en dagskuren
 
God bedring, håper det går over. Huff hater dette med sopp og sånt. Fikk høre at det er greit å behandle det før fødsel, i forhold til fare for at man revner mer eller noe sånt.
 
Back
Topp