canesten til baby HJELP!!

eli87

Blir kjent med forumet
dattera mi har fått utslett, trodde det var bleie utslett, så smurte med en sånn krem som skulle hjelpe. men til slutt gikk jeg til helsesøsteren å spurte, ho trodde det var sopp, å ba meg begynne med canesten. ser nå etter litt over 1 døgn at barn under 15 år ikke skal behandles med canesten uten samråd med lege!! hva gjør jeg?? må jeg vaske det vekk?? ska jeg forsette å smøre når helsesøstren har sagt det? å hvor lang tid tar det før en ser virkning av canesten?? Begynte på morgnene i går, å utslette har spredd seg!! HVA GJØR JEG???

Jeg ville brukt det, men vist det ikke viste kjapp bedring så ville jeg ha ringt legen og i hvert fall snakket på telefon.

Har brukt canesten vi også , etter samråd med helsesøster og lege på helsestasjonen. Så det går nok helt fint. Vi blanda canesten og inotyol vi (smurte først canesten og lot det trekke litt inn før jeg smurte inotyol utenpå der igjen), og det tok knekken på bleieutslettet her i huset i løpet av et par-tre dager. har perioder hvor det kommer tilbake og da kjører vi samme "medisin" [:)]

Blir det ikke bedre i løpet av noen dager hadde jeg nok tatt kontakt igjen for å høre om man kan skal vurdere noe annet i tillegg eller bytte til annen salve.

Back
Topp