Canesten stikkpille

Kalin

Glad i forumet
Huff.. Tror jeg har en soppinfeksjon i underlivet(uten tvil egentlig). Har sinnsyk med kløe og har tykk utflod med masse hvite biter ilamme. Itillegg blir jeg hoven nedentil. Men har et problem. Klarer ikke å ta stikkpillen.[&:] Selv om jeg har hadd noe større inn, greier jeg det ikke. Som sakt har jeg ikke hadd noe annet en penisen til sambo og ikke greier jeg det heller. Har forsøkt for noen månder siden å ta pillen, men er liksom for redd. Byner å sutre[8D]. Feige meg, en liten uskyldig pille. Det er vell ikke noe annet jeg kan gjøre for å få vekk infeksjonen? Har smurt meg inn litt av og til med salven som fulgte med, men hjelper jo ikke når infeksjonen er på innsiden liksom[8|]. Trenger egentlig veldig med hjelp jeg altså..

Koffor greier du det ikkje då??[8|]
Smører du med salven,så hjelper det ikkje med berre av og til..

Om soppinfeksjonen sitter inni, må du nesten bare bite tenna sammen og trøkke den oppi med fingeren din. Ta litt krem rundt den så går det lett som bare det.

Du kan igrunn smøre deg grønn utvendig uten at hjelper stort.

Kan jeg ikke bare dytte den inn i inngangen og så tar den veien inn selv? Eller MÅ den dyttes opp?[&:]

ORIGINAL: Bloodcry

Huff.. Tror jeg har en soppinfeksjon i underlivet(uten tvil egentlig). Har sinnsyk med kløe og har tykk utflod med masse hvite biter ilamme. Itillegg blir jeg hoven nedentil. Men har et problem. Klarer ikke å ta stikkpillen.[&:] Selv om jeg har hadd noe større inn, greier jeg det ikke. Som sakt har jeg ikke hadd noe annet en penisen til sambo og ikke greier jeg det heller. Har forsøkt for noen månder siden å ta pillen, men er liksom for redd. Byner å sutre[8D]. Feige meg, en liten uskyldig pille. Det er vell ikke noe annet jeg kan gjøre for å få vekk infeksjonen? Har smurt meg inn litt av og til med salven som fulgte med, men hjelper jo ikke når infeksjonen er på innsiden liksom[8|]. Trenger egentlig veldig med hjelp jeg altså..

Har du gått med infeksjonen i fleire mnd??
Det er ikkje vondt å sette den...

Er det ikkje med en sånn "pinne" du kan sette stikkpillen på og føre den inn??
Skal ikkje laaaaaaaangt inn liksom..men må så langt inn at den ikkje kjem ut igjen, visst du skjønna..[8D]
Trykk den så langt inn at du ikkje ser den vertfall..

ORIGINAL: vilbli3*skalbli3

Hmm.. Tror jeg hadde en veldig svak infeksjon først, og så gikk den over. Hadde værtfall ikke syptomer på noen månder. Har hadd mistanke i ca 2-3månder.. Er vell ikke farlig?

Kjenner til problemet. Tok den pillen i går faktisk..sånn er det når jeg har gått med truseinnlegg så lenge.  Skal så lite til når jeg er gravid.

Er ikke behagelig med den pillen, men alternativet er verre...spør du meg. Det blir jo ikke bedre med tiden, heller tvert i mot. Pillen hjelper mot infeksjonen i skjeden, mens kremen bare hjelper mot det som er "utenfor".  Kanskje du kan få samboeren din til å hjelpe deg hvis du synes det er vanskelig..?

Skal ikkje laaaaaaaangt inn liksom..men må så langt inn at den ikkje kjem ut igjen, visst du skjønna..[8D]

Står på pakken vis man er gravid skal man ikke bruke "redskapet". Prøvde med å sette pillen på og trykken så forsiktig som bare det, men den spratt ut som bare det.

Hmm.. Tror jeg hadde en veldig svak infeksjon først, og så gikk den over. Hadde værtfall ikke syptomer på noen månder. Har hadd mistanke i ca 2-3månder.. Er vell ikke farlig?

Farlig er det vel ikkje, men trur eg ville skyndta meg å tatt den pillen no då vertfall..
Er nok ikkje helt heldig å gå så lenge med det, vil eg tru..bør vertfall ta den når du veit om det..
eg fekk infeksjon en gang etter en pencilin-kur..og eg holdt på å klikke!!!
befriande å få satt den pillen vertfall..det kan eg love deg!!!

Men koffor tørr du ikkje sette den? er du redd det skal vere vondt?

ORIGINAL: Lain

Kjenner til problemet. Tok den pillen i går faktisk..sånn er det når jeg har gått med truseinnlegg så lenge.  Skal så lite til når jeg er gravid.

Er ikke behagelig med den pillen, men alternativet er verre...spør du meg. Det blir jo ikke bedre med tiden, heller tvert i mot. Pillen hjelper mot infeksjonen i skjeden, mens kremen bare hjelper mot det som er "utenfor".  Kanskje du kan få samboeren din til å hjelpe deg hvis du synes det er vanskelig..?

Ja har prøvd flere ganger, men viljen er liksom ikke stor nokk. Kansje jeg skal prøve et forsøk i dag..!?!

Står på pakken vis man er gravid skal man ikke bruke "redskapet". Prøvde med å sette pillen på og trykken så forsiktig som bare det, men den spratt ut som bare det.

Åååja..det var nåkke og[8D]
Då får du bruke fingern=) er ikkje nåkke problem.

Det stemmer, du må ikke bruke innplikatoren (eller hva den nå heter..).
Prøv å legg deg ned eller noe da. Dytt den inn så langt du kan og helst før du skal legge deg. Da detter den ikke ut.
Føler med deg her jeg sitter, er ikke noe særlig dette her.
Og husk bomullstruser og vide bukser.

Er vell kansje redd for at det skal gjøre vondt og være veldig ubehagelig ja. Kjøpte denne engangs pillen for månder siden, og siden jeg har prøvd å få den inn, er den bare lagt inni det den lå i. Kan den være ødelagt?

Er vell kansje redd for at det skal gjøre vondt og være veldig ubehagelig ja. Kjøpte denne engangs pillen for månder siden, og siden jeg har prøvd å få den inn, er den bare lagt inni det den lå i. Kan den være ødelagt?

Jeg hadde IKKE brukt den igjen.

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg hadde IKKE brukt den igjen.

Ikkje eg heller..kjøp en ny og sett den med en gang..ferdig med det.

Uff.. får vell kjøpe ny. Denne gangen skal jeg virkelig gå inn for å få satt den inn altså.. Ingen fortjener å gå rundt å ha det sånn[8D]

om den er vond å få inn er det nok fordi du er tør, smør den inn med canesten kremen..får kjøpt stikkpille og krem i samme pakning. så er det akkurat som å dytte inn en tampong, må finne den rette vinkelen før du dytter den inn eller så butter den borti "veggen" Noen foretrekker å sette en fot på doen, andre huker seg litt ned.

Men om du er vandt med å bruke tamponger bør du klare å få inn stikkpillen, for den er jo mindre enn tampongene.

Og den pinnen skal ikke brukes, den syntes jeg å bare var klønette å bruke. Så er det egetnlig bare å få dyttet pillen inn og så kan du bare glede deg til den kommer ut igjen da den har gått i oppløsning...mmmm...men kløen blir borte da

ORIGINAL: Fint_Lite

om den er vond å få inn er det nok fordi du er tør, smør den inn med canesten kremen..får kjøpt stikkpille og krem i samme pakning. så er det akkurat som å dytte inn en tampong, må finne den rette vinkelen før du dytter den inn eller så butter den borti "veggen" Noen foretrekker å sette en fot på doen, andre huker seg litt ned.

Men om du er vandt med å bruke tamponger bør du klare å få inn stikkpillen, for den er jo mindre enn tampongene.

Og den pinnen skal ikke brukes, den syntes jeg å bare var klønette å bruke. Så er det egetnlig bare å få dyttet pillen inn og så kan du bare glede deg til den kommer ut igjen da den har gått i oppløsning...mmmm...men kløen blir borte da

Har aldri brukt tampong før fordi jeg ikke greier å ta den inn[8D]. Itillegg synes jeg det er ubehagelig når jeg vet at pillen ikke kommer ut igjen hehe. Tar det lange tiden før den blir smeltet bort?

Okey. Kan være kjekt å vite så jeg ikke tror at det er noe kraftig galt[8D] Men Vis jeg ikke greier å stikke den helt inn, vil den ikke funke like bra da? Tror ikke jeg kommer til å greie å stikke den helt opp heller. Kansje jeg får dytta den litt inn med fingeren. Hva med å ha sex før jeg setter den inn da åpninga er større å breiere i tillegg ikke så tørr?

Back
Topp