Canesten rett før termin

Jozo

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
38+6 og her har det blusset opp en soppinfeksjon![emoji33] så uflaks.. Noen som har brukt stikkpillen så tett på termin..?

Jeg har også en kur med det nå etter en antibiotikarunde. Kjedelig !!

Jepp! Eller den blå på p. Går fint det. Men bruk fingrene til å sette inn, ikke den applikatoren!

Tror jeg ville spurt jordmor, tenk hvis du har begynnende åpning og den sklir helt inn..! [emoji85]

Tror jeg ville spurt jordmor, tenk hvis du har begynnende åpning og den sklir helt inn..! [emoji85]
Nei haha huff ikke si sånt[emoji23][emoji23][emoji23] har sendt melding til jordmor og[emoji4]

Nei haha huff ikke si sånt[emoji23][emoji23][emoji23] har sendt melding til jordmor og[emoji4]
Huff aner ikke om det er mulig en gang, men tenker jo at hvis baby kommer ut kan vel noe lite komme inn [emoji23][emoji23]

Huff aner ikke om det er mulig en gang, men tenker jo at hvis baby kommer ut kan vel noe lite komme inn [emoji23][emoji23]
Ja er vel mye mulig, skummelt[emoji23] jordmor svarte det samme som KH84, så skal vist gå bra det da, men er vel kanskje derfor man skal føre den inn med fingrene og ikke applikatoren, så den ikke kommer sååå langt inn!?[emoji85]

Ja er vel mye mulig, skummelt[emoji23] jordmor svarte det samme som KH84, så skal vist gå bra det da, men er vel kanskje derfor man skal føre den inn med fingrene og ikke applikatoren, så den ikke kommer sååå langt inn!?[emoji85]
Høres logisk ut :) Håper du snart er kvitt infeksjonen!

Husk å legg deg etter å stappet den inn. Ellers kommer det bare rett i retur ;)

Har også brukt det mye nå i slutten. Urolig plagsomt.

Husk å legg deg etter å stappet den inn. Ellers kommer det bare rett i retur ;)

Har også brukt det mye nå i slutten. Urolig plagsomt.
Skal det[emoji4]
Har heldigvis sluppet unna hele svangerskapet, så typisk det måtte bli en runde akkurat nå!

Håper virkelig du er kvitt det før lille kommer. Høres veldig ubehagelig ut å skulle behandle soppinfeksjon rett etter fødsel.

Håper virkelig du er kvitt det før lille kommer. Høres veldig ubehagelig ut å skulle behandle soppinfeksjon rett etter fødsel.
Ja det håper jeg og, har verken lyst til å føde med sopp eller ha det rett etter fødsel[emoji85] har heldigvis hatt god effekt av stikkpillen tidligere så satser på det går fort over og lille holder seg inne til neste uke[emoji4]

Back
Topp