Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei haha huff ikke si sånt[emoji23][emoji23][emoji23] har sendt melding til jordmor og[emoji4]Tror jeg ville spurt jordmor, tenk hvis du har begynnende åpning og den sklir helt inn..! [emoji85]
Huff aner ikke om det er mulig en gang, men tenker jo at hvis baby kommer ut kan vel noe lite komme inn [emoji23][emoji23]Nei haha huff ikke si sånt[emoji23][emoji23][emoji23] har sendt melding til jordmor og[emoji4]
Ja er vel mye mulig, skummelt[emoji23] jordmor svarte det samme som KH84, så skal vist gå bra det da, men er vel kanskje derfor man skal føre den inn med fingrene og ikke applikatoren, så den ikke kommer sååå langt inn!?[emoji85]Huff aner ikke om det er mulig en gang, men tenker jo at hvis baby kommer ut kan vel noe lite komme inn [emoji23][emoji23]
Høres logisk ut Håper du snart er kvitt infeksjonen!Ja er vel mye mulig, skummelt[emoji23] jordmor svarte det samme som KH84, så skal vist gå bra det da, men er vel kanskje derfor man skal føre den inn med fingrene og ikke applikatoren, så den ikke kommer sååå langt inn!?[emoji85]
Takk, det håper jeg og, nå får virkelig ungen vente litt med å komme[emoji85]Høres logisk ut Håper du snart er kvitt infeksjonen!
Skal det[emoji4]Husk å legg deg etter å stappet den inn. Ellers kommer det bare rett i retur
Har også brukt det mye nå i slutten. Urolig plagsomt.
Ja det håper jeg og, har verken lyst til å føde med sopp eller ha det rett etter fødsel[emoji85] har heldigvis hatt god effekt av stikkpillen tidligere så satser på det går fort over og lille holder seg inne til neste uke[emoji4]Håper virkelig du er kvitt det før lille kommer. Høres veldig ubehagelig ut å skulle behandle soppinfeksjon rett etter fødsel.