Candide p'tit air babypute erfaringer.

SmiileyLeon

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg fikk beskjed av hs på 6 ukers kontroll at min baby som nå er 11,5 uker hadde noe skeivt bakhode. Har virkelig jobbet med dette siden jeg fikk beskjed, lagt han på motsatt side om dagen, snudd senga m.m! Nå har det blitt noe bedre, men synes der i mot han har fått flatere bakhode, ikke mye men litt!! Kjenner jeg er ganske frustrert nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har kjøpt en candide p'tit air babypute i håp om at dette skal «fikse» det flate bakhode hans. Noen med erfaringer? Man kan «fikse» litt flatt bakhode på en baby på 11,5 uker ikksant?

Hei!

Jeg fikk beskjed av hs på 6 ukers kontroll at min baby som nå er 11,5 uker hadde noe skeivt bakhode. Har virkelig jobbet med dette siden jeg fikk beskjed, lagt han på motsatt side om dagen, snudd senga m.m! Nå har det blitt noe bedre, men synes der i mot han har fått flatere bakhode, ikke mye men litt!! Kjenner jeg er ganske frustrert nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har kjøpt en candide p'tit air babypute i håp om at dette skal «fikse» det flate bakhode hans. Noen med erfaringer? Man kan «fikse» litt flatt bakhode på en baby på 11,5 uker ikksant?
Min første var paddeflat i bakhodet som baby. Hadde også litt skjevt hode en stund pga. favorittside, men dette fikk vi rettet opp i. Hodet «fikset» seg selv når han begynte å ligge mer på magen osv. Nå er han 7 år, og har på ingen måte et flatt bakhode :)

Kjøpte inn samme pute som deg til andremann, men brukte den aldri da vi ikke hadde samme «problem» med henne. Så har dessverre ingen erfaringer med den..

Hei!

Kontakt osteopat, de kan faktisk hjelpe med dette, men det er ikke så allmenn kjent har jeg inntrykk av :)
Fikset min som var heeelt Skeiv over til høyre side, tar dog litt tid så man må ikke være utålmodig. Rundt 6 mnd.

Å, så godt å høre! Slapper litt mer av nå. Osteopat? Det viste jeg ikke Vet du på åssen måte de fikser det? Kanskje ta kontakt med en i morgen. Tenkte å nevne det for hs først.

Uansett.. Tusen takk for svarene deres
Føler jeg er ganske hysterisk med en million bekymringer i hodet på en gang. Men det er vel det som følger med det å bli mamma

Å, så godt å høre! Slapper litt mer av nå. Osteopat? Det viste jeg ikke Vet du på åssen måte de fikser det? Kanskje ta kontakt med en i morgen. Tenkte å nevne det for hs først.

Uansett.. Tusen takk for svarene deres
Føler jeg er ganske hysterisk med en million bekymringer i hodet på en gang. Men det er vel det som følger med det å bli mamma

Det er i Norge en privat behandlingsform, men faktisk en del av den offentlige soedbarnsomsorgen og oppfølgingen etter fødsel. Men derfor kan hs om hun ikke vet noe om det være skeptisk, men trenger ikke være tilfellet. Både gravide og spedbarn har offentlig tilbud hos osteopat i feks Tyskland.

Back
Topp