Campingvogn

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei!
Samboeren og jeg vurderer å kjøpe oss campingvogn nå i sommer/høst og feriere litt med den neste sommer.

Noen som har litt erfaring med campingliv og småbarn? Tenker at det hadde vært koselig,lettvint å dra en helg eller en uke samt at det er billigere enn å dra utenlands! :-)

Dette blir vår 3 sommer med campingvogn. Jentungen ble 1 år den første sommeren. Hu elsker det. Er veldig lettvint og greit. Så er bare å stille spm hvis du lurer på noe. Mannen har feriert med campingvogn med sine foreldre siden han var liten og svigers har nå campingvogna på fast plass. Vi kjører rundt med vår.

Jeg kjøpte campingvogn når kidden var 6 mnd, det var helt suverent. Hadde fast dobbeltseng bak med en liten sittegruppe ved siden av som kunne legges ned til enkeltseng. Den skrudde vi løs, så fikk vi plass til reiseseng der, da ble det helt perfekt med en liten tass :)

Dette blir vår 3 sommer med campingvogn. Jentungen ble 1 år den første sommeren. Hu elsker det. Er veldig lettvint og greit. Så er bare å stille spm hvis du lurer på noe. Mannen har feriert med campingvogn med sine foreldre siden han var liten og svigers har nå campingvogna på fast plass. Vi kjører rundt med vår.

Takk for tilbakemelding! Vi vurderer der sterkt,virker så lettvint og koselig :-)
Hvor ny er deres vogn? Og hvor mye ca ligger de på å forsikre? :-)

Jeg kjøpte campingvogn når kidden var 6 mnd, det var helt suverent. Hadde fast dobbeltseng bak med en liten sittegruppe ved siden av som kunne legges ned til enkeltseng. Den skrudde vi løs, så fikk vi plass til reiseseng der, da ble det helt perfekt med en liten tass :)

Takk for tilbakemelding! Flott å høre fra andre som er i lignende situasjon,-hvordan erfaring dere har. Hvilken årsmodell har dere,og hvor mye koster de ca å forsikre? Jeg er helt grønn på dette,men vi har veldig lyst så spennende å høre litt av noen som er mer kjent enn oss. :-)

Takk for tilbakemelding! Vi vurderer der sterkt,virker så lettvint og koselig :)
Hvor ny er deres vogn? Og hvor mye ca ligger de på å forsikre? :)
Vå vogn er fra 1982. Kjøpte den av noen som hadde hatt den fast og brukt den på veien 1 år før vi kjøpte den. Vi bare malte den litt fordi den var veldig mørk inni. Man trenger ikke store forsikringen. Når den henger på bilen så går den på bilens forsikring. Vi fikk beskjed om at mange velger å ikke ha forsikring pga det. Men vi har det i tilfelle innbrudd og brann. Har da altid noen eiendeler inni der. Men er ikke sikker på prisen siden det er mannen som har ordnet det og betaler det.

Takk for tilbakemelding! Flott å høre fra andre som er i lignende situasjon,-hvordan erfaring dere har. Hvilken årsmodell har dere,og hvor mye koster de ca å forsikre? Jeg er helt grønn på dette,men vi har veldig lyst så spennende å høre litt av noen som er mer kjent enn oss. :)
Jeg solgte vogna når han var 2 og jeg ble alenemor. Men det var en 2006 modell så den var relativt ny og fin :) Husker ikke forsikring eller noe, men gjensidige var ganske gunstig :)

Camping er jo alltid kjekt. Blir veldig lettvint med campingvogn. Selv foretrekker eg combicamper men det er jo bare personlig :)

Back
Topp