Campingplasser rundt Kr.sand

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Vi skal på telt ferie i sommer og skal campere på campingplasser. Vi har lyst til å ta med ungene til dyreparken. Så lurer på om noen har erfaring med fine camping plasser rundt Kr.sand ? :happy:

Vi har vært på hamre to ganger. Er naboen til hamresand. Hamre blir pusset opp og blir ny til sommeren.

Vi leigde hytte i Skottevik feriesenter. Veldig fin plass ved sjøen, gratis utleie av kano, robåt, badebasseng osv. Kommer nok til å reise tilbake dit.

Vi leigde hytte i Skottevik feriesenter. Veldig fin plass ved sjøen, gratis utleie av kano, robåt, badebasseng osv. Kommer nok til å reise tilbake dit.
Så lenge det ikke regner når man ligger i telt eller campingvogn. Vi var der i sommer men hadde glemt hva det het der. Bakken var så blaut at traktoren måtte stue folk ut, når traktoren kjørte over plenen så bevegde hele marken på seg. Vi mistet også strømmen og betalte strøm for en hel dag uten strøm. Det kom så mye vann at strøm boksene kortslutta. Dro da derfra og til hamre hvor det var tørt og fint. Er også ett godt stykke fra dyreparken i forhold til hamre og hamresanden. Og ett rent hæ.... å komme inn der med campingvogn, fy sa trangt.

Vi har vært på hamre to ganger. Er naboen til hamresand. Hamre blir pusset opp og blir ny til sommeren.
Den likte vi også.:) Vi kikket på Hamresanden, men endte opp på Hamre familiecamping rett ved siden av. Hamre passet bedre med så små barn som vi hadde syntes vi. Veldig fin lekeplass, flatt, og mer trafikksikkert enn Hamresanden. Liten, oversiktlig og fin campingplass, og vi fikk teltplass like ved lekeplassen. :) Vi har bodd på Skottevik også, men jeg syntes det ble for stort og uoversiktlig med så små barn som vi hadde da, med alt for bratte berg å klatre på. :p Ville likt meg mye bedre der om ungene var større tror jeg.

Hamresanden og Hamre ligger rett ved siden av hverandre, det er bare å parkere utenfor, og gå seg en tur og se hvor man vil bo. Begge er rett ved en helt fantastisk badestrand, og kort vei fra dyreparken.

Den likte vi også.:) Vi kikket på Hamresanden, men endte opp på Hamre familiecamping rett ved siden av. Hamre passet bedre med så små barn som vi hadde syntes vi. Veldig fin lekeplass, flatt, og mer trafikksikkert enn Hamresanden. Liten, oversiktlig og fin campingplass, og vi fikk teltplass like ved lekeplassen. :) Vi har bodd på Skottevik også, men jeg syntes det ble for stort og uoversiktlig med så små barn som vi hadde da, med alt for bratte berg å klatre på. :p Ville likt meg mye bedre der om ungene var større tror jeg.

Hamresanden og Hamre ligger rett ved siden av hverandre, det er bare å parkere utenfor, og gå seg en tur og se hvor man vil bo. Begge er rett ved en helt fantastisk badestrand, og kort vei fra dyreparken.
Og ikke minst utrolig kort vei til butikken. Deilig å kunne gå på kiwi. På Skottevik så var det litt verre ang butikk. Er liksom butikk på campingplassen men kan ikke akkurat skryte av utvalget. Når vi var der så hadde de ikke grillmat av noe slag.

Back
Topp