Campingplass tips??

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Treng tips t campingvogn ferie!!lyst å reise til en fin campingplass gjerne rett over svenskegrensa..daftø va Fult :( bør kunne kjøre over fra en plass på østlandet da det er for langt lengre nord...

Vi skal til daftø etter å ha søk rundt på nettet. MEn vi skal ligge i telt da og er ikke før i uke 32 så da var d litt ledig av små hytter også. Hørt mye fint om den plasse pluss at d er sånn eventyrland å gå inn på som ikke kosta all verden heller. Gleder oss til d :)

Men grebbestad da? har hørt mye positivt om den plassen også men aldri vært der!

Grebbestad/ tanumstrand er kjempe fine plasser :) ligger ca 40 min fra Svinesund :) bare å Google litt så finner du camping der!

Der er en veldig fin, annen campingplass rett utenfor strømstad. Vi bodde der en gang det var fult på Daftø, og da var både jeg og søsteren min små. Flott strand, lekeplass ect. Om du vil kjøre litt lenger enn bare grensen anbefaler jeg Arvika Camping! :)
Kan også være lurt å titte innom camping.se! Der kan du søke opp hvor du vil, når, hva som er ledig, barnevennlig ect! :)

Lykke til og ha en fin ferie!! :)

Back
Topp