camping/teltplass - tips ønskes..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har tips til en ok camping/teltplass mellom Larvik og Stavanger en plass?
Helst med kort vei til strand, god lekeplass og et ok sanitæranlegg?

Prøver å finne ut hva vi skal finne på i den eneste felles ferieuka vi har sammen...

sjøsanden uten for mandal. gang avstand til mandal ca 10 min. var der nettopp. kjempe flott plass.

Vi lå på kongeparken camping i juni!

Var knall der :D Ungene stortrivdes. Ikke alt for stor campingplass. Var i kongeparken i nesten 8 timer den ene dagen og så var vi i hove fuglepark den andre dagen (kosta rett over 150kr for oss 4 å komme inn.)

Er lekeplass der med mye moro for ungene. Dusjene er litt teite, små båser, så ikke så lett å få lagt tingene sine noen plass mens man dusjer, og gidder ikke kle meg nudis i fellesrommet for så å gå inn i dusjen liksom :P Men ellers helt topp :D

Vi var også et par dager på åros i søgne, men det blir kanskje litt vel nærme for dere :P

Kjærstranda campin i Stavern er kjempe fin

hegemw skrev:
DENNE:

FAGERNES

http://www.camping.no/zpinnorge.html

Vi var der ifjor og da var sanirærannlegget helt spiltter nytt, egen kule dyredusjer for barn og drit stilig kjøkken,strand på stedet og 5min til sentrum der bare.

anbefaler virkelig dette stedet

i oppland??

Dollface skrev:

Prøver å finne ut hva vi skal finne på i den eneste felles ferieuka vi har sammen...

Og du syns "drepe familieidyllen" hørtes ut som en god idé?

©Smartass skrev:

Dollface skrev:

Og du syns "drepe familieidyllen" hørtes ut som en god idé?

en natt eller to i telt overlever vi..

LilleLavendel skrev:
Finn et sted i Stavern! Stavern er så nydelig!:)

haha.. ikke om det smalt..

burde kanskje skrevet det i hovedinnlegget... IKKE stavern..

Moysanden Camping i Fevik er veldig fin :) Strand like ved siden av, god lekeplass m/trampoline (hvis jeg husker rett) og veldig bra sanitæranlegg :) Mener svigers sa det var 5-stjerners, så det bør jo være ok da :P

Back
Topp