Camping Lillehammer

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Det blir jo norgesferie i år. Så sitter å ser på campingplasser rundt Lillehammer.

noen som har tips til en bra en. Må kunne leie hytte.
Å hadde vært fint om man fikk kjøpt ferske rundstykker eller brød på morgnen der. og lekeplass.

Mine foreldre camper ofte på Lillehammer turistsenter. De reiser med vogn da, men de har hytter også da Google. Alternativt har du Lillehammer camping.

Jeg har ikke overnattet på noen av dem, men vært innom turstisenteret og det var rent og trivelig i alle fall. Ikke den største og festligste lekeplassen akkurat da, men ungene fant ei hoppe-luft-pute så de syntes der var koselig der de.

Den andre har jeg ikke vært innom annet enn å snu da mamma hadde sagt at det var der de var, og flere enn der kjenner jeg ikke til

Er flere campingplasser med hytter. Rundt Lillehammer. Vi har også leid hytte på jorekstad en gang. Det er badelandet på Lillehammer. Mer spennende enn å finne sted på Lillehammer er jo om det faktisk er åpent til da. Visir Lillehammer har også en del fine forslag til overnattingssteder med bilder.

Ja, hytter finner man både her og der, og det er jo mye som er i nærheten av Lillehammer på en måte. Ikke så langt til hunderfossen og det er overnatting mange plasser. (bare at jeg vet ikke hva de heter, det er bare de to jeg har vært innom)

Spørsmålet er litt hva som er åpnet ja

Lyst på camping selv i sommer. Men med telt. Og neppe på Lillehammer ettersom. I har svigers rundt Gjøvik og skal innom der dersom det er "lovlig" og da camper vi neppe så nært. (uten å fornærme svigermor....) har også en svigerinne som bor på Lillehammer.

Koselig by da og mye kjekt å finne på i området. Om det er åpent.

Ja, hytter finner man både her og der, og det er jo mye som er i nærheten av Lillehammer på en måte. Ikke så langt til hunderfossen og det er overnatting mange plasser. (bare at jeg vet ikke hva de heter, det er bare de to jeg har vært innom)

Lyst på camping selv i sommer. Men med telt. Og neppe på Lillehammer ettersom. I har svigers rundt Gjøvik og skal innom der dersom det er "lovlig" og da camper vi neppe så nært. (uten å fornærme svigermor....) har også en svigerinne som bor på Lillehammer.

Kjedelig med telt er at en del plasser e råpne men do anleggene er stengt. I Valdres er plassene åpne for bobiler og de med fast plass. Håper de åpner opp for alle med do i vogna også.

Kjedelig med telt er at en del plasser e råpne men do anleggene er stengt. I Valdres er plassene åpne for bobiler og de med fast plass. Håper de åpner opp for alle med do i vogna også.
Vet. Derfor er jeg veldig avventende for å se hva som blir mulig i sommer

Fin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen er

Fin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen er
Det koster, ja. Mer og mer ettersom ungene våre vokser.
Men vi har også vært i dyreparken og sovet et par netter i kardemommeby et par år. I forhold er hunderfossen ikke noe ;)

Hadde planer om dyreparken i år også. Men sove på camping. Alle planer er på vent nå da. Sidne jeg ikke vet om hverken dyreparken eller hunderfossen eller svigers er aktuelle alternativer i år.

Men vi har også vært i dyreparken og sovet et par netter i kardemommeby et par år. I forhold er hunderfossen ikke noe ;)

Hadde planer om dyreparken i år også. Men sove på camping. Alle planer er på vent nå da. Sidne jeg ikke vet om hverken dyreparken eller hunderfossen eller svigers er aktuelle alternativer i år.

Jeg bestilte i slutt juni - med avbestilling siden jeg er gravid :p just in case
Elste blir bilsjuk og har cøliaki så all reising blir litt tungvint ;) men satser på at dette blir bra - lite avbrekk fra hverdag hjemme

Back
Topp