Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med telt er at en del plasser e råpne men do anleggene er stengt. I Valdres er plassene åpne for bobiler og de med fast plass. Håper de åpner opp for alle med do i vogna også.Ja, hytter finner man både her og der, og det er jo mye som er i nærheten av Lillehammer på en måte. Ikke så langt til hunderfossen og det er overnatting mange plasser. (bare at jeg vet ikke hva de heter, det er bare de to jeg har vært innom)
Spørsmålet er litt hva som er åpnet ja
Lyst på camping selv i sommer. Men med telt. Og neppe på Lillehammer ettersom. I har svigers rundt Gjøvik og skal innom der dersom det er "lovlig" og da camper vi neppe så nært. (uten å fornærme svigermor....) har også en svigerinne som bor på Lillehammer.
Koselig by da og mye kjekt å finne på i området. Om det er åpent.
Vet. Derfor er jeg veldig avventende for å se hva som blir mulig i sommerKjedelig med telt er at en del plasser e råpne men do anleggene er stengt. I Valdres er plassene åpne for bobiler og de med fast plass. Håper de åpner opp for alle med do i vogna også.
Fin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen erJa, hytter finner man både her og der, og det er jo mye som er i nærheten av Lillehammer på en måte. Ikke så langt til hunderfossen og det er overnatting mange plasser. (bare at jeg vet ikke hva de heter, det er bare de to jeg har vært innom)
Spørsmålet er litt hva som er åpnet ja
Lyst på camping selv i sommer. Men med telt. Og neppe på Lillehammer ettersom. I har svigers rundt Gjøvik og skal innom der dersom det er "lovlig" og da camper vi neppe så nært. (uten å fornærme svigermor....) har også en svigerinne som bor på Lillehammer.
Koselig by da og mye kjekt å finne på i området. Om det er åpent.
Det koster, ja. Mer og mer ettersom ungene våre vokser.Fin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen er
Det koster, ja. Mer og mer ettersom ungene våre vokser.Fin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen er
Jeg bestilte i slutt juni - med avbestilling siden jeg er gravidDet koster, ja. Mer og mer ettersom ungene våre vokser.
Men vi har også vært i dyreparken og sovet et par netter i kardemommeby et par år. I forhold er hunderfossen ikke noe
Hadde planer om dyreparken i år også. Men sove på camping. Alle planer er på vent nå da. Sidne jeg ikke vet om hverken dyreparken eller hunderfossen eller svigers er aktuelle alternativer i år.
Ja Hunderfossen er definitivt dyrFin inspirasjon på Babyverden - har nå booket et par netter i leilighet på Lillehammer! men fy så dyrt Hunderfossen er
Vi får se hva vi gjørJa Hunderfossen er definitivt dyr