Nurkis*venter*nr2
Forumet er livet
Bare et spørsmål, men du skriver du VET at gaven til Snoopy ble sendt men ble borte i posten.. Kan jeg spørre hvordan du vet det med sånn sikkerhet??[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: camlilla
jeg sendt pm til hun som var hennes hemmelige venn. hu sa hu hadde sendt den, så må stole på henne. hu sa hu hadde tenkt å sende en ny gave også, men det skjedde tydeligvis ikke.
ORIGINAL: nurkis og Sander
jeg sendt pm til hun som var hennes hemmelige venn. hu sa hu hadde sendt den, så må stole på henne. hu sa hu hadde tenkt å sende en ny gave også, men det skjedde tydeligvis ikke.
Okey[;)]
Bare lurer se!!
For samme sa Mystery om min gave - men hun hadde ikke sendt den se, og skulle levere den i postkassa her men kom aldri[8D]
Okey[;)]
Bare lurer se!!
For samme sa Mystery om min gave - men hun hadde ikke sendt den se, og skulle levere den i postkassa her men kom aldri[8D]
begynner jo selvfølgelig å lure nå da, men hun hadde veldig dårlig samvittighet for det og derfor ville hun sende ny. sa bare at hu måtte vente til etter hun fikk lønning og sånn. stolte på det hun sa og regna med hun sendte ny, men den gang ei. men får håpe alle som er med nå er til å stole på. er ikke no gøy og ikke få pakke når man bruker penger og sender en selv.
ORIGINAL: *Helena*
Var det Mystery som hjadde snoopy???
Okey[;)]
Bare lurer se!!
begynner jo selvfølgelig å lure nå da, men hun hadde veldig dårlig samvittighet for det og derfor ville hun sende ny. sa bare at hu måtte vente til etter hun fikk lønning og sånn. stolte på det hun sa og regna med hun sendte ny, men den gang ei. men får håpe alle som er med nå er til å stole på. er ikke no gøy og ikke få pakke når man bruker penger og sender en selv.
Ja får håpe det. Nesten litt ekkelt å melde seg på men.. Men satser på det ikke skjer noe tull nå[:)]
ORIGINAL: Kanutten80
Den som tier den samtykker.
Camlilla har ikke svart deg på spørsmålet, så da er det nok henne!
Mulig det bare er meg som er litt treg i nøtta[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Snoopy79
Satser på å få en snillere venn denne gangen jeg[8D]
Skjønner ikke hvor samvittigheten "hennes" er jeg...
Mistet den nok i oppveksten! Rett og slett utilgivelig at Fruit ikke har mottatt
pengene for et bestilt produkt, og at samma "troll" har "sendt" pakke som
ikke kommer frem... Og liksom ikke har fått fra avsender, som faktisk sendte med sporing. SYKT!!
Satser på en bedre runde hemmeligvenn runde denne gang[:)]!!
ORIGINAL: Kanutten80
Ja, håper du får meg som din hemmeligevenn[:D]
Jeg har masse samvittighet, det har nok de fleste andre her inne også!
ORIGINAL: Snoopy79
Satser på å få en snillere venn denne gangen jeg[8D]
Skjønner ikke hvor samvittigheten "hennes" er jeg...
Mistet den nok i oppveksten! Rett og slett utilgivelig at Fruit ikke har mottatt
pengene for et bestilt produkt, og at samma "troll" har "sendt" pakke som
ikke kommer frem... Og liksom ikke har fått fra avsender, som faktisk sendte med sporing. SYKT!!
Satser på en bedre runde hemmeligvenn runde denne gang[:)]!!