*Camilla*

Rappo

Forumet er livet
Gratulerer med prinsen! Følte ikke det var såå lenge siden du sa du var gravid.. Men, det gjelder jo meg også! Hvordan er livet som tobarnsmor da?

Takk for det og så koselig med egen tråd [:)]

Livet som tobarnsmor er veldig fint - føler meg så heldig som har to skjønne prinser! [:D] Men det er også veldig hektisk, dagene flyr så fort at jeg rekker nesten ikke å følge med.
Storebror er veldig stolt av å være storebror, men sjalusien skinner gjennom titt og ofte. Det er slitsomt for både stor og liten, men det er nok best at han får utløp for følelsene sine.

Det går fort til du har temin også ser jeg [:)] Du må nyyyyyttttte magehuset ditt den siste tiden [:D]

Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid til å være inne her, men det begrenser seg desverre...

Ønsker dere alle ei god jul og et riktig godt nytt år!!!

ORIGINAL: *Camilla*

Takk for det og så koselig med egen tråd [:)]

Livet som tobarnsmor er veldig fint - føler meg så heldig som har to skjønne prinser! [:D] Men det er også veldig hektisk, dagene flyr så fort at jeg rekker nesten ikke å følge med.
Storebror er veldig stolt av å være storebror, men sjalusien skinner gjennom titt og ofte. Det er slitsomt for både stor og liten, men det er nok best at han får utløp for følelsene sine.

Det går fort til du har temin også ser jeg [:)] Du må nyyyyyttttte magehuset ditt den siste tiden [:D]

Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid til å være inne her, men det begrenser seg desverre...

Ønsker dere alle ei god jul og et riktig godt nytt år!!!

Hey, så fint navn lillebror har fått da! [:D] Leander her var ganske sjalu den første tiden, var ganske slitsomt ja, men nå har det heldigvis gitt seg. Nå går han rundt og påstår det er hans Gabriel og bare hans. [:-]

Back
Topp