Lykke

18 mai, tidlig på morningen måtte Cameleon tisse! Fann frem en billigtest og ventet litt utolmodig på resultetet.
Mensen skulle kommet for 5 dager siden.
Jeg hadde vondt i magen, og korsryggen, og var sikker på TR den var rett rundt hjørnet.
En uke tideligere var jeg 100% sikker på jeg var gravid. Jeg bare følte det! [8D]
Men når jeg testet da (4+0) var testen blendahvit, så jeg var forberedt på dette denne gangen også. Jeg tittet på testen, og joda, ganske riktig, en strek bare.. Pokker! Skuffelsen var der, selv om dette var forventet!
Jeg ryddet sammen, og skulle kaste billigstrimmelen i bosset da jeg pluttselig ser en svaaaaak strek! Sprang (bokstavligtalt) de 1,5 meterene bort til lysamaturen på badet! Studerte... Og JAAA! Der er to streker!! En svaaaak, men en strek! En streeeek! En strek er en strek! Sant?
Hjerterytmen stek kraftig og jeg må innrømme at jeg hylte høyt av glede! En positiv test!! [:D] i 10 ende prøveperiode satt den endelig!!
Jeg fann frem en CB digital, bet negler og satt meg ned på badegulvet, hele meg var stiv av forventning og spenning! Timeglasset som jobber på den digitaletesten så aldri ut til å bli ferdig... Den tok eeeeeevigheter! Men etter langt og lenge lyste det GRAVID mot meg!
Jeg er lykkelig!!
Unnfangelsen finner sted omkring:
29. april 2009
Hjertet begynner å slå:
24. mai 2009
Embryoet beveger seg:
17. juni 2009
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:
24. juni 2009
Alle indre organer er ferdig formet:
24. juni 2009
Risikoen for spontanabort avtar: