Cameleon!

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hvordan gikk det hos legen?
Håper alt er bra. Tenker på deg [:)]

ORIGINAL: **Lykkeliten

Hvordan gikk det hos legen?
Håper alt er bra. Tenker på deg [:)]

Sign!!

Ååå, så søte dere er!

Oppdaterte akuratt innegget i andre tråden!
Men kan ta en versom her også..

Ble sendt i hu og hast på sykehuset fordi de hadde misstanke om svangerskap utenfor livmoren. Ble undersøkt vel og lenge, og fikk innvendig UL. I livmoren så vi egentlig ikke så mye, der var en slimhinnepose som gyn. mente var stor nok til at jeg fremdeles kunne være gravid! (så ikke no bankene hjerte eller noe annet..)
Men i egglederene og eggstokkene så det ikke ut som det var noe foster heller, så det var jo bra da!

Tok hcg prøver, og tar nye om to dager.. Og får ny UL dersom det er stigning på de...

Er 6 + 0, så hadde håpet å se et hjerte om alt var bra, men det fikk vi ikke!

Føler meg litt usikker nå, og vet ikke helt hvor dette ender...! Men vi får frysse fingrer!! [:D]

Å, håper virkelig at dette går bra og at den lille spiren inni deg vokser og gror!!
Skal krysse fingrene for deg Cameleon

TUSEN TAKK!

Jeg håååper dette kommer til å gå bra altså!
Denne spiren er så etterlengtet.. Orker ikke begynne på igjen med prøvingen nå, og jeg vil bare ha lille gullet som er i magen miin!
Håper alt er bra!!

Håper at du får se en liten spire med bankende hjerte på UL neste gang! Skal krysse fingrene for deg [:)] Dette skal gå bra! [:D]

jeg krysser og fingrene for deg! Vi har jo samme termin dato så følger ekstra med på deg vettu!

Snille dere er! Vi får håpe det blir et bankende hjerte neste UL ja!

Og Sjokkis, min kjære terminsøster, jammen skal vi holde ut begge to til 22 januar! :D Sånn ca iallefall! :)

Back
Topp