CAM stellebord! !

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Vi har CAM stellekommode etter de to første.
Da vi skulle fjerne stellematta og bruke den som en kommode etter at frøkna var ferdig med bleier, så kastet vi stellematta. Vi tok av hele den jerngreia som gjorde at vi kunne "vippe" stellematta opp og bak ved bruk av badebaljen. Henger dere med??

Mitt problem er at den greia er kastet og jeg lurer på om noen vet om den kan fås tak i som en del? Har skaffet ny stellematte, men mangler da den jerngreia.. haha snodig formulert innlegg, noen som skjønte det??

Åhh, skjønner veldig godt hva du mener... Mn det vet jeg faktisk ikke! Vi måtte kjøpe ny stellematte nå, mn fikk beskjed at den kom uten den jerndingsen og at vi bare monterte den på den nye som var meget enkelt! Du kan jo ringe der du kjøpte kommoden å spør om du kan få kjøpe den ekstra delen? Om d går ann?

Ja tenkte jeg kunne ringe å forhøre meg der de selger disse kommodene ☺ Kjøpte vår på babyshop husker jeg ☺ Var så sikre på at vi ikke fikk bruk for den stellematte delen lenger, men så feil kan man ta ☺☺

Ja tenkte jeg kunne ringe å forhøre meg der de selger disse kommodene ☺ Kjøpte vår på babyshop husker jeg ☺ Var så sikre på at vi ikke fikk bruk for den stellematte delen lenger, men så feil kan man ta ☺☺

Typisk! Håper du får tak i :)

Back
Topp