cake pops

Oceania

Elsker forumet
Jeg skal lage cake pops.. men trenger litt tips til oppskrift.. og hvor jeg kan få kjøpt det jeg trenger.. f.eks. det jeg dypper de i... har sett de har strøssel og ulik pynt på jernia, panduro osv.. men har fortsatt ikke funnet den jeg dypper det i.. er det noe sted jeg kan bestille fra? 

Tips om hva som helst mottas med stooor takk :) 

Er det den smelta sjokoladen du tenker på? 

Enten kan du smelte hvit sjokolade selv og farge den.
Det går også an å kjøpe fra diverse nettbutikker :) Cacas, kakeboksen, ebay og diversediverse :) 

Oceania skrev:
Noen som vet hvor en får kjøpt slik candy melts utenom fra nettbutikker? 

Traktøren er vel en kjede, de har sånn. 
Jeg kjøpte en pakke, og fylte på med hvit sjokolade. Det funker like fint med bare vanlig hvit sjokolade å dyppe i.

Jeg fulgte den oppskriften som stod i et hefte som fulgte med Norsk Ukeblad eller noe sånt. Plagdes en del da, tror jeg må være mer nøye med å rulle popsene skikkelig jevne neste gang, og ikke la kaka kjøle seg ned før man lager popsene, så de henger mer sammen. Jeg opplevde at mange av popsene sprakk og falt av pinnen, nemlig, for jeg var sliten etter masse baking og hadde latt dem stå en stund. 

Kreaktiv selger Candy Melts ;-) Har laga cake pops mange ganger ;-) Så gøy, att!

Snickers skrev:
Kreaktiv selger Candy Melts ;-) Har laga cake pops mange ganger ;-) Så gøy, att!

ah:) Hadde du problemer med at de datt av pinnen? Har du noen hete tips? hva slags oppskrift bruker du? 

Back
Topp