Cafe/lunsjtreff for kommende mødre i Vestfold?

Lindus77

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen kommende april mødre fra Vestfold som kunne tenke seg og treffes og bli kjent fremover? Jeg bor selv i Sandefjord og har termin 2 april, kunne godt tenke meg og bli kjent med jenter som bor i Vestfold. Og hyggelig om vi kanskje kunne få til noen treff. Skrik ut om dette er noe dere kunne tenke dere:)

Jeg er også fra Vestfold, men jeg vil være anonym i noen uker til ;) Veldig hyggelig tiltak da! Mulig jeg henger meg på om ca 7 uker ;)

Så hyggelig! Blir gjerne med på noen treff i framtiden når energien er tilbake.. Akkurat nå føles det bare som at jeg sover, spiser og leker taxi for sønnen og gubben :P Men jeg er helt klart med. Forrige svangerskap hadde jeg ingen rundt meg som var gravid og det var ganske ensomt og angrer veldig nå. Så denne gangen hadde det vært koselig å ¨bli kjent med flere! :)

Jeg bor også i Sandefjord, men venter noen uker til med treff, sånn i tilfeller det går galt dette her.
-Da blir isåfall nedturen min så veldig bratt når deres spirer fortsetter å vokse og ikke min.

Men om en mnd eller to er jeg mer enn gjerne med hvis spiren fortsatt klorer seg fast :)

Back
Topp