Caboo close

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Novo, 2 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novo Glad i forumet Desemberskatter 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Kjøpte denne og skulle vaske den før bruk, fulgte vaskeanvisningen men den har likevel blitt ganske stiv etter tørking (på tørkestativ) noen med erfaringer eller forslag til hva det kan skyldes?

2. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Brukte du skyllemiddel? Tror det skal unngås.
    men eller ville jeg bare ha tatt den på pg av noen ganger, så myker sikkert stoffet opp :)

3. Novo Glad i forumet Desemberskatter 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

nei ingen skyllemiddel, kun vaskemiddel neutral omo

4. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Da burde den mykes opp om du tar den av og på et par ganger, forhåpentligvis :)

5. Piana Elsker forumet Marshmallows2021 Assistert-jentene

Jeg har arvet en som er brukt til tre barn fra før, og jeg antar at den er vasket en del ganger. Den er iallefall helt fin og myk :)

6. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Opplever for øvrig at noen ting kan bli litt stivere når jeg lufttørker på vinteren, så kanskje det bare er det også?

7. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Syns alt som tørkes innendørs blir stivt, uansett årstid. :p

Ville bare rista litt på den og tatt den av og på noen ganger, så blir den helt sikkert myk igjen.

• Liker Liker x 1

Del denne siden