Caboo Close (bæresele/slynger)

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Jeg har kikket litt på Caboo Close (eventuelt carrier?) Men skjønner ikke helt hva som er forskjell på disse. Ser også noen ligger avertert på finn.no, men er det stor forskjell på årsmodellene?

Syntes alle ser helt like ut, så noen som vet hvilken jeg bør kjøpe? Prisen varierer litt, men ingen store forskjeller der heller virker det som

Erfaringer med denne?

Det er minimale forskjeller, så det er så og si det samme hvilken du går for. Noen er økologiske, noen er ikke det. Noen har en liten glidelåslomme, andre har ikke det. Så r det noe med støtte for hodet, men begge typer er gode nok.

Ja, tror de er ganske like. Jeg lånte en gammel modell, og den var helt super. Etter at baby er ca 6-7 kg begynner den å sige (det blir for tungt), så da gikk vi over til vevd sjal/ringslynge/bæresele. Men frem til det var caboo helt super. Veldig enkel (relativt, knota mye de første gangene), og god introduksjon til bæring.

et er minimale forskjeller, så det er så og si det samme hvilken du går for. Noen er økologiske, noen er ikke det. Noen har en liten glidelåslomme, andre har ikke det. Så r det noe med støtte for hodet, men begge typer er gode nok.
Tusen takk! Det gjør alt litt enklere :) Da blir det nok pris som avgjør til slutt tenker jeg siden jeg kjøper på nett

Ja, tror de er ganske like. Jeg lånte en gammel modell, og den var helt super. Etter at baby er ca 6-7 kg begynner den å sige (det blir for tungt), så da gikk vi over til vevd sjal/ringslynge/bæresele. Men frem til det var caboo helt super. Veldig enkel (relativt, knota mye de første gangene), og god introduksjon til bæring.
Knota mye? hvor mye? hehe, ser for meg at jeg lett kan gi opp om det blir mye knoting. Var egentlig derfor jeg hadde tenkt på caboo, for virker som den er endel enklere enn andre slynger. Eller tar jeg feil nå?

Tusen takk! Det gjør alt litt enklere :) Da blir det nok pris som avgjør til slutt tenker jeg siden jeg kjøper på nett

Knota mye? hvor mye? hehe, ser for meg at jeg lett kan gi opp om det blir mye knoting. Var egentlig derfor jeg hadde tenkt på caboo, for virker som den er endel enklere enn andre slynger. Eller tar jeg feil nå?
Nei, den er definitivt den enkleste jeg har prøvd :) men alt er jo litt styr først! Se video fra YouTube mange ganger før du prøver!

Jeg kjøpte caboo bæresjal, men leverte den inn igjen.
Såg så kjekk å enkel ut på youtube. Men jeg fikk det rett å slett ikke til selv, og følte jenta mi låg dårlig i den :p
Men må si det at jeg har utrolig dårlig tålmodighet angående sanne ting, så prøvde ikke hardt nok tror jeg :p haha :)
Ellers har jeg hørt mye bra om den :)

Både samboer og jeg har tuslet rundt med bamse her på forhånd så vi fikk øvd oss litt. ;)

Back
Topp