Caboo bæresjal.

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Noen som har erfaring med Caboo ringsjal? Vurderer å skaffe meg et slikt etter at jeg så en ung mor med en liten baby på et fly i fjor på denne tiden som hadde et slikt sjal. Sjalet så veldig enkelt ut, samtidig som det så behagelig ut å ha på og at babyen lå godt i det :)

En liten gutt ventes, termin 25.02.14 ❤️

Noen som har erfaring med Caboo ringsjal? Vurderer å skaffe meg et slikt etter at jeg så en ung mor med en liten baby på et fly i fjor på denne tiden som hadde et slikt sjal. Sjalet så veldig enkelt ut, samtidig som det så behagelig ut å ha på og at babyen lå godt i det :)

Jeg har ikke prøvd det selv, men sett det anbefalt av mange som er kjente innen "bæreverdenen"! Traff ei forrige uke som hadde et, og det så herlig lett og behagelig ut!
Flott alternativ til sjal om man ikke liker knyting og slikt som det innebærer :D

Søster'n brukte det og var godt fornøyd. Hun arvet en Moby Wrap av meg, men ble aldri helt venn med den, men Caboo'en fungerte bra for dem før de etterhvert begynte å bruke ergonomisk bæresele når jenta ble litt større. :)

Jeg liker cabooen til nyfødt og lett baby, når ungen begynner å bli tyngre enn fem-seks kg syns jeg ikke caboo gir god nok støtte i ryggen (men nå er jeg plaga med ryggen da). Ellers er den veldig lettvint :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det det samme som caboo close? Kjøpt det og venter spent på pakke :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Dytt

Jeg har den typen close, lettvint og grei å bruke ! Baby sitter godt i den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar all! :) tenker åkjøpe Caboo å bruke i begynnelsen, da vi har en babybjørn bæresele som vi skal bruke når bebisen blir litt større :)

Er det det samme som caboo close? Kjøpt det og venter spent på pakke :)

Caboo close carrier eller noe i den duren heter det vel :)

Ja!! Elsker det og har brukt det masse:)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Var og prøvde en sånn en på bæregleder i forrige uke, så jeg har kjøpt inn stoff og ringer slik at jeg kan lage den selv.
Synes den var veldig behagelig å ha på. Lett å justere, men det står at det fint år an å bære mye frem til barnet er 6-8 kg. Etter det så går det fint i korte perioder om gangen :-)

Ja, vi brukte det masse i sommer.. når ungen ikke ville ligge i vogna var det greit å ta på sjalet.. fort og greit på tur uten for mye styr.. Nå som det er vinter kler jeg på ungen litt mer om jeg skal bruke det ute og så har jeg vindtrekket i samme merke på. Ellers bruker jeg det inne.. er vi f.eks. i selskap og han skal sove, kan jeg gå rundt med han der :)

Back
Topp