Caboo bæresele

Frk.Q

Flørter med forumet
Noe som har erfaring med caboo bæresele, eller kan anbefale en annen sele hvor babyen ligger godt skjermet fra nyfødt av?
Jeg har en ergobaby fra tidligere og var veldig fornøyd med den. Men begynte ikke bruke den før babyen var hvertfall 3-4 mnd. Kunne tenke meg en nå som er god å bruke til nyfødt uten innlegg og hvor babyen sitter godt skjermet. Har sett litt på bæresjal, men har ingen erfaring med dette og har ikke lyst å starte med sjal knytting med en nyfødt

Fornøyd med min caboo! Men meld deg inn i Norsk bæregruppe på Facebook og les deg opp der :)

Caboo er forøvrig på tilbud på Barnas Hus akkurat nå til 799,- (førpris 1249,-). Ser prisen for brukte på Finn stort sett ligger rundt 6-800,-, så det virker som et godt tilbud. Jeg har lest mye positivt om dem, så kjøper en selv :)

...og der var Caboo'en i hus :joyful:

[emoji16]
Jeg spurte også min mor om hun kunne få tak i en sånn til meg dersom hun skulle i området av barnashus, så får vi håpe den kommer i hus her og etterhvert[emoji5]

Takk for svar. Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, men vært og lest litt på bæregruppe på fb. Jeg har også slått til på barnashus tilbudet, om jeg ikke liker den så kan jeg jo selge til ca samme pris uansett

Hadde caboo til første, men var ikke veldig fornøyd. Ringbøylene brukte å gnage mot ribbene og syntes det var vanskelig å få det til å sitte rett. Det er kommet flere bæreseler som man kan bruke fra nyfødt uten innlegg f.eks ergobaby adapt og tula free-to-grow.

Back
Topp