ca hvor mange hjerteslag i minuttet?:)

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Hei:) jeg må bare starte med å si at jeg er IKKE bekymret for hjerterytmen, men lurer bare på hva som er gjennomsnittlig hjertelyd pr. minutt nå i uke 9?:)
og om noen vet hva gjennomsnittlig hjertelyd videre i sv.skapet (hos fosteret) er, må dere gjerne skrive det også:)

Jrg lurte på det samme selv da jeg var på ul:D og Martin Lundring på kvinneklinikken sa at alle barn så små( ca fram til et par uker før ordinær ul) lå på mellom 150 og 170 ca, da var alt helt normalt:)

Jrg lurte på det samme selv da jeg var på ul:D og Martin Lundring på kvinneklinikken sa at alle barn så små( ca fram til et par uker før ordinær ul) lå på mellom 150 og 170 ca, da var alt helt normalt:)
Ahh, ok:) syntes hjertelyden gikk veldig raskt!:) men hadde heller bekymra meg om den lå lavt:) er det normalt at den synker rundt ord. ul da kanskje?:)

Ahh, ok:) syntes hjertelyden gikk veldig raskt!:) men hadde heller bekymra meg om den lå lavt:) er det normalt at den synker rundt ord. ul da kanskje?:)

Ville bekymra meg mer om den lå lavt ja, for hjerterytmen til så små sksl jo gå kjempe fort:)
Den kan synke litt til o.ul men behøver ikke:)

Jeg spurte om det gikk an som myten sier å telle hjerteslag med tanke på kjønn(jeg spør alltid om masse rart når jeg hos sånne fagfolk,er så kjekt å få vite litt mer;D )

Han sa " å telle slag pr minutt for å vite kjønn er bare tull så tidlig, man kan kanskje det til o.ul hvis man er heldig. Mem nærmere uke 30 kan man telle slag pr minutt,men da vet man som regel hva msn venter;D '

lå på 136 her hele veien forrige gang...la seg på 154 og oppover siste ukene :)

Ja, noen ligger ligger litt under og litt over:) helt normalt det, var jo ikke mye under:) kan jo hende at din lille var sånn som min, litt små hele veien:)

Jeg tror egentlig ikke at ul kan regne ut termin så eksakt som de sier, for mine terminer blir alltid lengre enn forventet, fordi jeg har små barn fordi verken jeg er pappaen er spesielt store:) og vivar begge født på 2830 og 2100:D

Back
Topp