Ca hvor mange dl melk

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Drikker babyen i løpet av et døgn når den er rundt 3-4 mnd?

Min drikker 160 ml pr måltid. Mellom 6 til 7 ganger daglig for øyeblikket. Kommer ann på om han har en eller to måltider om natta (mme)

Ikke spør meg hvor mye han drikker når jeg ammer, for han drenerer meg hele tiden, men er masse neste gang han skal spiseXD

Last edited:
Et gjennomsnittlig måltid med mm er 90 ml :-) er veldig variabelt hvor mye babyene spiser i døgnet. Alt fra 7-8 dl til over en liter. Leste en gangske fi artikkel om det der for det er vanskelig å måle konkret ;-) men husker ikke hvor jeg leste den

Der kommer helt ann på. Begge mine får/ har fått mme og deres stekusine får det. Min datter spiste ca 180-200 ml pr måltid, min sønn spiser 120-150 pr måltid og stekusinen spiser ca 120 ml pr måltid. Det er en nedre grense av hva de burde få i seg i løpet av døgn. Men det er veldig lite. Guttungen spiser ganske ofte men aldri på natta og kan da la re å spise på 12 timer.

Her spiser hun på 4mnd rundt 120ml per måltid og spiser hver ca 3.t på dagtid litt avhengig av hvor lenge hun sover. På natten kan det gå 4-5-6-7t mellom hvert måltid og da vet jeg ikke hvor mye hun får i seg

Back
Topp