ca 30 pp!!!!! SHIT

x1xPastella

Forumet er livet
Tenkte jeg skulle for moro skyld bare se hvor lenge siden det er siden jeg sluttet med prevensjon... Og sjokket var stort ja...

HERREGUD vi har hold på i 30 mnd uten å få det til... Men vi har vel prøvd mer eller mindre aktivt i 13 pp!!!!

JAJA håper det skjer noe her snart... Har tro på pergotime nå ja...

Å ja, men det vil komme en dag for dere og! [;)] LYKKE TIL, og KOS dere med prøvingen. Ikke tenk på at dere prøver, kanskje vil bevisst/ubevisst stress virke inn? LYKKE til til deg som har skrevet så mange gode lykkeønskninger til meg[;)]

Takk for lykkeønskningene

Lykke til denne måneden da!
Både Pastella og Sunniva.. dere har jobba lenge begge to/fire..

[:D]LYKKE TIL[:D] Prøvde å regne ut hvor mange pp vi har hatt,hmmm-12 i året ca ganges med 10 år-det blir 120 pp uten resultat. (hjalp ikke med "hjelp "heller.
Naturen er underlig. Det er så utrolig ,fantastisk(og rart) å være gravid på"naturmetoden"
etter så lang tid.
DETTE BETYR AT DET ER ALLTID HÅP!!!
(det pleier dessuten ikke å være et problem å få mannen til å stille opp når man vil køye litt.....)KOS OG KLEM!!!

Da fins det håp da!!!!

Sant som du sier, ikke alltid like lett å få med seg mannen når jeg vil...

HUff og huff!! Kjedelig å vente så lenge før alt klaffer!

Da håper jeg du har en liten en i magen nå....Hvem vet? Krysser fingre OG tær for deg.

Kjære deg...

Skjønner at du blir littnedfor og lei deg... Det skulle vært sånn at det var en garanti for å bli gravid innen
3 måneder, så absolutt[:)] Det hadde spart oss for mange tanker og bekymringer....
Leser flere steder at mange som ikke får til på mange mnd, "bommer" på datoen...
Men du vet vel kanskje når du har el osv. Er så mye som skal klaffe også da liksom...

Ønsker deg iallefall, masse masse lykke til[:)] Er så mange som VIRKELIG fortjener
en spire i magen nå..., og DU er en av dem....

Kos[:)]

Signerer gjengen over her - og sender mange klemmer....[:)]

Det MÅ bare lykkes for dere snart...

Du skal se det hjelper med nytt bosted!! Lykke til i den nye jobben [:D] - og med prøvinga [:D]

Back
Topp