C9

Hva er det, og hva skal den være godt for?

Har generelt lite tro på rensekurer. En ting er å kjøre en kickstart på slanking for å avvenne seg litt på kosten, få av noen kilo vann og kanskje løsne på magen eller noe, men når slike kurer lover å fjerne avfallsstoffer/toksiner, uten å kunne forklare hvilke stoffer dette egentlig er snakk om, da tror jeg ikke det har mye for seg når det gjelder rensing i alle fall. Neppe noe å sløse bort penger på, og spesielt ikke om man er normalvektig. :)

Søstra mi ble skikkelig dårlig på den. Så måtte bare avslutte den og fikk penga tilbake. Er vel garanti på det så.

Funka fint for meg! Jeg slet med et enormt søtbehov før jeg startet på den, og fikk enkelt bukt med dette. Men at det er noen renselseskur er nok feil!
Det er en start for å få på plass gode vaner og lære seg og hva mat inneholder. Maten du feks skal spise har høyt næringsinnhold og høy grad av GI. Men ingen renselse altså [emoji38]
Jeg gikk med 6 kg på 9 dager, og holdt den vekten i ca 1 år. De påstår at du ikke mister muskelmasse når du går på den, men jeg mistet nesten 1,5 kg. Men et muskelmassetap må du regne med når du skal ned i vekt.

MEN når dette er sagt- lær Deg heller hva et godt kosthold er først som sist og hva som skal til for å gå ned i vekt [emoji5] har du ikke kunnskapen om dette- så er en slik pakke helt unødvendig!

Såpass ja [emoji54]

Jeg anbefalte det i starten når det funka på meg første gangen jeg tok det, men så tok jeg det igjen 6-7 mnd etterpå og jeg måtte stoppe på dag 5 for jeg ble skikkelig dårlig pga altfor lite mat og kalorier i løpet av en dag, og da snakker jeg om under 1000 kcal i løpet av en dag. Det er ingenting. Man fungerer ikke på så lite kalorier. Og det kan umulig være sunt for kroppen. Har ikke anbefalt det i ettertid for å si det sånn.

Beste måten å gå ned i vekt på er å spise sunt, proteinrikt, drikke masse vann og være mer i bevegelse. [emoji846]

Jeg er skeptisk. Det er ikke bra for kroppen, og noen har og fått leverskader.

Jeg anbefalte det i starten når det funka på meg første gangen jeg tok det, men så tok jeg det igjen 6-7 mnd etterpå og jeg måtte stoppe på dag 5 for jeg ble skikkelig dårlig pga altfor lite mat og kalorier i løpet av en dag, og da snakker jeg om under 1000 kcal i løpet av en dag. Det er ingenting. Man fungerer ikke på så lite kalorier. Og det kan umulig være sunt for kroppen. Har ikke anbefalt det i ettertid for å si det sånn.

Beste måten å gå ned i vekt på er å spise sunt, proteinrikt, drikke masse vann og være mer i bevegelse. [emoji846]

1000 kcal er lite ja [emoji15]
Tror jeg dropper kuren og heller går for sunn, ren mat og masse vann ja. Og mer bevegelse i hverdagen [emoji4]

Har prøvd den, mest bortkastede pengene noen gang, etter en halv dag ble jeg helt skjelven, og på kvelden begynte jeg å spy. Klarte ikke å fullføre mer enn en og en halv dag. Har heller fått satt opp ordentlig kostholdsplan, med mat, så man får onsdag riktig mengde proteiner/fett/karbo osv, og må si søtsuget forsvant mye fortere og humøret og kroppen fungerer helt ypperlig.

Back
Topp