C9 - hvor fort gikk dere ut i cm og opp i kg etterpå?

Prox

Gift med forumet
Noen som har målt seg og veid seg en uke etter kuren var over?

Er det sånn at den kuren kvitter seg meg ting og tang som bare vil komme tilbake igjen etter en stund?
 
Egentlig håper jeg noen kan forklare meg hvordan dette fungerer ?
Hvordan utfører man kuren?
 
Er det kuren til forever du tenker på? Ammer ennå så venter med å ta prøve den til jeg er ferdig med ammingen:)
 
Vet om en som selger det som sier det er kjempebra, men igjen, hun selger det, så kan være litt markedsføring bak de meningene :p
 
Jeg har gått på den kuren, og skal en gang til. Må en gang til fordi jeg trenger å rense kroppen mer.
Jeg har ikke gått opp i det hele tatt i kg eller cm. Man må selvfølgelig fortsette å trene etter denne rensekuren ellers går man opp igjen.
For meg forsvant søtsuget så jeg fortsetter å gå ned i vekt siden jeg ikke spiser godteri eller drikker brus. Og så orker jeg endelig å trene masse igjen :D Ta kontakt med en forhandler så får du vite alt du trenger
 
Jeg har gått på den kuren, og skal en gang til. Må en gang til fordi jeg trenger å rense kroppen mer.
Jeg har ikke gått opp i det hele tatt i kg eller cm. Man må selvfølgelig fortsette å trene etter denne rensekuren ellers går man opp igjen.
For meg forsvant søtsuget så jeg fortsetter å gå ned i vekt siden jeg ikke spiser godteri eller drikker brus. Og så orker jeg endelig å trene masse igjen :D Ta kontakt med en forhandler så får du vite alt du trenger

Hva er d for noe?
 
Hva er d for noe?

Svarer deg jeg da jeg er forhandler selv. "CHANGE 9 (C9) er et program som på ni dager kan hjelpe deg å kickstarte din reise mot ditt smalere, sunnere jeg. Det er effektivt, enkelt å følge og gir deg de verktøyene du trenger for å starte din forandring i dag!" Kopierte litt fra siden til foreverliving.no her :)

Har ikke prøvd den selv, men har mange kunder som er kjempefornøyde. Dersom man ikke er fornøyd får man dessuten alle pengene tilbake. Alle jeg har solgt den til har gått ned flere kg og inn mange cm. :)
 
Svarer deg jeg da jeg er forhandler selv. "CHANGE 9 (C9) er et program som på ni dager kan hjelpe deg å kickstarte din reise mot ditt smalere, sunnere jeg. Det er effektivt, enkelt å følge og gir deg de verktøyene du trenger for å starte din forandring i dag!" Kopierte litt fra siden til foreverliving.no her :)

Har ikke prøvd den selv, men har mange kunder som er kjempefornøyde. Dersom man ikke er fornøyd får man dessuten alle pengene tilbake. Alle jeg har solgt den til har gått ned flere kg og inn mange cm. :)
Men hvordan fungerer de ni dagene? Og må man gå sulten?
Og må man spise minimalt i evigheter etterpå for å unngå vektoppgang? :):)
 
Svarer deg jeg da jeg er forhandler selv. "CHANGE 9 (C9) er et program som på ni dager kan hjelpe deg å kickstarte din reise mot ditt smalere, sunnere jeg. Det er effektivt, enkelt å følge og gir deg de verktøyene du trenger for å starte din forandring i dag!" Kopierte litt fra siden til foreverliving.no her :)

Har ikke prøvd den selv, men har mange kunder som er kjempefornøyde. Dersom man ikke er fornøyd får man dessuten alle pengene tilbake. Alle jeg har solgt den til har gått ned flere kg og inn mange cm. :)

Takk for svar! :)
 
Men hvordan fungerer de ni dagene? Og må man gå sulten?
Og må man spise minimalt i evigheter etterpå for å unngå vektoppgang? :):)

Noen sier de er sulten de første to dagene, mens andre sier det går fint. Så det er veldig individuelt. De første to dagene er det ingen måltider utenom kosttilskuddene som følger med pakken, det er aloe vera gel, forever ultra (shake, vanilje/sjokolade), fiber, og lean (stabiliserer blodsukkeret, senker søtsug)

De neste syv dagene er det måltider i tillegg. Alle dagene kan du benytte deg av en "fri liste" som stort sett består av frukt og grønnsaker. :) Med i pakken følger et hefte hvor alt står nøye beskrevet og forklart, med middagsforslag og div :) Håper dette ga litt flere svar, si ifra om det er mer du lurer på. :)
 
C9 renser kroppen.
Man blir kvitt avfallsstoffer og vann i kroppen :) det er ikke en slankekur men en starthjelp til en sunn livsstil!

Om man går på c9 og mister kg og cm, så vil det gå tilbake om man setter seg i soffan igjen å spiser usunt. Men fortsetter du å trene litt å spise sunt så vil det holde seg og bli bare enda bedre!

Hilsen forever living forhandler ;)
 
C9 renser kroppen.
Man blir kvitt avfallsstoffer og vann i kroppen :) det er ikke en slankekur men en starthjelp til en sunn livsstil!

Om man går på c9 og mister kg og cm, så vil det gå tilbake om man setter seg i soffan igjen å spiser usunt. Men fortsetter du å trene litt å spise sunt så vil det holde seg og bli bare enda bedre!

Hilsen forever living forhandler ;)
Er straks ferdig med C9 og har godt ned nesten 4 kg. Men har hørt om de som har gått ned en del etterpå. Noe jeg håper jeg også gjør. Skal fortsette å drikke vann og spise minimalt med godis å trene så godt som hver dag. Nå har jeg jo trent hver dag og verken rørt brus eller godteri.
 
Er straks ferdig med C9 og har godt ned nesten 4 kg. Men har hørt om de som har gått ned en del etterpå. Noe jeg håper jeg også gjør. Skal fortsette å drikke vann og spise minimalt med godis å trene så godt som hver dag. Nå har jeg jo trent hver dag og verken rørt brus eller godteri.
finnes jo en pakke som heter FIT 1 som man kan begynne på etterpå for å beholde de gode vanene å få mer drahjelp mot en sunnere livsstil
 
finnes jo en pakke som heter FIT 1 som man kan begynne på etterpå for å beholde de gode vanene å få mer drahjelp mot en sunnere livsstil
Ja vet. Men prisen er så fin. Syns jeg prisen på C9 var å forsåvidt
 
ja det koster. men det er jo billigere enn en personlig trening. å etter c9 og fit1&2 har jo de fleste fått en varig livsstilsendring å det kan jo være verdt det over tid :)
Har ikke pt uti her så det er veldig greit ;)
 
Gikk ned 5kg på c9. Så gikk det vel ei uke e.l så ble jeg gravid... Tenkte å ta ny kur etter amminga. Når det er sagt er jeg fortsatt 4kg under det jeg var da jeg starta kuren :p
 
Er straks ferdig med C9 og har godt ned nesten 4 kg. Men har hørt om de som har gått ned en del etterpå. Noe jeg håper jeg også gjør. Skal fortsette å drikke vann og spise minimalt med godis å trene så godt som hver dag. Nå har jeg jo trent hver dag og verken rørt brus eller godteri.
Dette er ikkje frekt meint, men hadde ikkje du gått ned 4 kg uansett ved trening kvar dag og uten godteri, eller tenker du at det er C9 som har gjort det?
 
Dette er ikkje frekt meint, men hadde ikkje du gått ned 4 kg uansett ved trening kvar dag og uten godteri, eller tenker du at det er C9 som har gjort det?
C9 hjalp masse på tankegang og gjøre seg bevist på enkelte ting
 
Back
Topp