C-max tre barneseter?

SHS

Elsker forumet
Noen som har erfaring om det går tre barneseter inn i Ford C-max? Er det mulig å bruke isofix montering hvis man skal ha inn tre barneseter?

Stemmer det at midtsetet er mye smalere enn de andre baksetene? Gjør det det vanskelig å sitte tre bak?

Hvordan er plassen i baggasjerommet? Er det plass til stor vogn pluss litt til?

Ser ikke helt for meg hvordan du skal få midterste unge inn i bilen evt... Og i mitt hode vil du ikke få plass. Men nå eier ikke jeg en sånn type bil heller da, skal skal ikke svare bastant nei heller.

Ser ikke helt for meg hvordan du skal få midterste unge inn i bilen evt... Og i mitt hode vil du ikke få plass. Men nå eier ikke jeg en sånn type bil heller da, skal skal ikke svare bastant nei heller.

I mitt hode er det også litt vanskelig, men ser at baksetet er 140 cm bredt, noe som er mye bredere enn de fleste andre biler. Derfor er utformingen avgjørende for om det går.

I mitt hode er det også litt vanskelig, men ser at baksetet er 140 cm bredt, noe som er mye bredere enn de fleste andre biler. Derfor er utformingen avgjørende for om det går.

Kommer an på kombinasjonen av bilstoler også :P

Vi har c-max, men bare to barnestoler. Er plass til den svære rævva mi imellom de da :D
Venninna mi har 3 barneseter i sin c-max men usikker på hvilken setekombinasjon hun har.

Ja, så klart. Blir i så fall en av hver, en baby bakovervent, en småbarn bakovervent og en beltestol forovervent.

Her har vi den kombinasjonen i en Opel Vectra C stasjonsvogn. :)
Har en britax maxway bakovervendt til snart 4 åring i midten, vi "bikker" frem beltestolen, og hun klatrer inn selv, så fester vi henne. ;)
Så har vi besafe izi plus bak passasjersetet med en på 7 mndr, og bak sjåfør er en besafe beltestol til en snrt 6 åring. :)

Alt uten isofix. og har bakovervendte seter opp til 25 kg ;)

Back
Topp