Cølaki og godteri??

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Hva slags snop kan de med cølaki spise???

Og hva kan de ikke spise?

skal ha barnebursdag (for litt større barn) og det kommer en.med cølaki.

Jeg tenker ikke.på kaker,men SNOP og potetgull.

Bare les innholdsfortegnelsen på posene, sålenge det ikke er mel i så kan de spise det :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tusen takk:-):-):-)

Har kjøpt ahlgrens biler, angry birds godteri (tipper de er uten.mel.siden det er gummigodteri).
Har kjøpt sjokolade og,men det kan han unngå (barnet er ganske stort). da bare har jeg det i forskjellige skåler.

Har også kjøpt ostepop. Tenkte å droppe popcorn,men kan vurdere det.
Kan kjøpe salt potetgull da:-)

Gele skal vi ha. Den er grei.

Jeg skal bake glutenfrie muffins,det har jeg gjort før:-)

Tusen takk:):):)

Har kjøpt ahlgrens biler, angry birds godteri (tipper de er uten.mel.siden det er gummigodteri).
Har kjøpt sjokolade og,men det kan han unngå (barnet er ganske stort). da bare har jeg det i forskjellige skåler.

Har også kjøpt ostepop. Tenkte å droppe popcorn,men kan vurdere det.
Kan kjøpe salt potetgull da:)

Gele skal vi ha. Den er grei.

Jeg skal bake glutenfrie muffins,det har jeg gjort før:)

Blir nok kos for barna uansett!
Har brukte det som sto på siden der i bursdagene til eldste, da hun hadde et barn med cøliaki på avdelingen.
Og mamma'n reagerte ikke på noe av det som sto på bordet, takket veldig for at jeg tok hensyn til hennes barn :)

Blir nok kos for barna uansett!
Har brukte det som sto på siden der i bursdagene til eldste, da hun hadde et barn med cøliaki på avdelingen.
Og mamma'n reagerte ikke på noe av det som sto på bordet, takket veldig for at jeg tok hensyn til hennes barn :)

Ja veldig hyggelig at alle kan spise det samme:-)

Spørs om ikke jeg må høre om han kan ha med pizzasnurrer.
Hvis ikke jeg klarer å lage det selv.
For blir ikke pølser her iår. Litt lei pølser kan man si :eek:

Men det kan.være han ikke kommer da. Har ikke invitert inn til bursdag ennå :P
Jeg er bare tidlig te med planlegging.

Men skal ut å handle bamsemums og seigmenn:-)
Og så blir det salt potetgull:-)

Hvorfor lager du ikke bare pizzasnurrer av glutenfritt mel til alle? Litt dyrere, men ikke uoverkommelig. Og like godt;-)

Hvorfor lager du ikke bare pizzasnurrer av glutenfritt mel til alle? Litt dyrere, men ikke uoverkommelig. Og like godt;-)

Semper er ikke så veldig dyr, så det bør ikke være så vanskelig nei :)

Jeg syns ihvertfall at det er helt supert at folk gidder å gjøre litt ekstra for barn med ulike allergier/intoleranser. Har ei kusine som jeg har vært forbanna på vegne av flere ganger.. hun kunne dra på besøk til venninner etter skoletid og kun få tilbud om et eple til middag fordi foreldrene i huset ikke kunne lage glutenfri mat... grrr...

Jeg syns ihvertfall at det er helt supert at folk gidder å gjøre litt ekstra for barn med ulike allergier/intoleranser. Har ei kusine som jeg har vært forbanna på vegne av flere ganger.. hun kunne dra på besøk til venninner etter skoletid og kun få tilbud om et eple til middag fordi foreldrene i huset ikke kunne lage glutenfri mat... grrr...

Jeg vet hvordan det er selv. For har en søster med laktoseintolleranse. Og er selv overfølsom (fikk ikke utslag på testen).
Det irriterer meg når andre familiemedlemmer baker og sier "har laget denne jeg,men dn kan vel ikke du spise for den inneholder......?"
Da koker det innvendig. Det er ikke SÅ vanskelig å tilpasse for de med allergier!!!!!!

Når det gjelder pizzasnurrer så er det uvitenheten som holder meg igjen :P men jeg kan jo gjøre et forsøk. Hører med moren først:-)

I så fall... Taco er enkelt og glutenfritt ;)
Lefsene er ikke glutenfrie, men skjell og tubs ;)

Lykke til!
Du er kjempe flink som engasjerer deg! ;)

Back
Topp