Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk
Har kjøpt ahlgrens biler, angry birds godteri (tipper de er uten.mel.siden det er gummigodteri).
Har kjøpt sjokolade og,men det kan han unngå (barnet er ganske stort). da bare har jeg det i forskjellige skåler.
Har også kjøpt ostepop. Tenkte å droppe popcorn,men kan vurdere det.
Kan kjøpe salt potetgull da
Gele skal vi ha. Den er grei.
Jeg skal bake glutenfrie muffins,det har jeg gjort før![]()
Blir nok kos for barna uansett!
Har brukte det som sto på siden der i bursdagene til eldste, da hun hadde et barn med cøliaki på avdelingen.
Og mamma'n reagerte ikke på noe av det som sto på bordet, takket veldig for at jeg tok hensyn til hennes barn![]()
Hvorfor lager du ikke bare pizzasnurrer av glutenfritt mel til alle? Litt dyrere, men ikke uoverkommelig. Og like godt;-)
Hvorfor lager du ikke bare pizzasnurrer av glutenfritt mel til alle? Litt dyrere, men ikke uoverkommelig. Og like godt;-)
Om du skal bake allikevel, liksom;-) helt greit å bake glutenfritt, må bare ha en oppskrift;-)Jo jeg kan jo det.. Skal høre med moren om hvordan jeg gjør det
Det var alternativ to.;-)
Jeg syns ihvertfall at det er helt supert at folk gidder å gjøre litt ekstra for barn med ulike allergier/intoleranser. Har ei kusine som jeg har vært forbanna på vegne av flere ganger.. hun kunne dra på besøk til venninner etter skoletid og kun få tilbud om et eple til middag fordi foreldrene i huset ikke kunne lage glutenfri mat... grrr...
I så fall... Taco er enkelt og glutenfritt![]()
Lefsene er ikke glutenfrie, men skjell og tubs
Lykke til!
Du er kjempe flink som engasjerer deg!![]()