cæsar...

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
fikk ikke med meg at cæsar ikke gikk 19.30 i kvell...å jeg hadde gleda meg sånn til å se den...[:(][;)]
kan noen vær så snill å si meg hva som sjedde i dag...oprker ikke vente helt til mandag...[;)] 
lurer særlig på åssen det gikk når vilde skulle reise..om storm gjorde noe for å stoppe d.....[8|][:)]

hm...var nå å noe å si... hehe..
noen somvet noe om hva mer som sjedde i denne episoden???[:)]

Vilde sir at de tre skal klare sæ fint. Altså ho, Gjært og ungen i magen.
Jah.. Julie har tette eggledere og kan ikke få barn.

ORIGINAL: lille umulius

vilde har ikke tatt abort[;)]

d tenkte jeg egentlig når jeg ¨så episoden i går...[:)] nå ble jeg gla...hehe...derfor hu reiser til brasil altså???!!!for å sjule d..[;)]

julie har vanskelig med og bli gravid pga tette eggledere og noe greier.
storm ville ikke si hadet men kom ned i siste liten og sa hadet og alle gråt litt.
vilde er på vei til flyplassen og sa vi skal klare oss vi tre og strøk seg på magen.[:)]

takk for mange goe svar[:)] *pusterlettetut...orketikkeventetilmandag*

og marius overhørte samtalen med jens august og en annen ansatt at liv og jens hadde vært sammen dagen før

ORIGINAL: trollkjærringa

og marius overhørte samtalen med jens august og en annen ansatt at liv og jens hadde vært sammen dagen før

oioi...blir spennenes å se hva som sjer med di nå da...[;)]

d lurer jeg også på...tror d typisk er jens august som er faren til det barnet hun venter...[&:] men vet ikke om vi får vite hvem som er faren,for har lest hun snart skal ut av serien..så da kan d være at hun reiste for godt nå?![:(]

Back
Topp