K KathMor Forumet er livet 14 Des 2010 #2 Cecilie! For de har ikke laga noe mage på henne enda [8D] og så hun søstra.... kansje jens august "dør" igjen .. juni.....
Cecilie! For de har ikke laga noe mage på henne enda [8D] og så hun søstra.... kansje jens august "dør" igjen .. juni.....
Bebibooms Gift med forumet 14 Des 2010 #3 irriterer meg når det ender slik.... kan jo gi oss en pekepinn da... for er tydeligvis bare juni som kom seg ut.. og storm eller?? pelle?? så da ryker eva, jens august, dagny, ragnild, jenny.... cecilie... herregud så teit...
irriterer meg når det ender slik.... kan jo gi oss en pekepinn da... for er tydeligvis bare juni som kom seg ut.. og storm eller?? pelle?? så da ryker eva, jens august, dagny, ragnild, jenny.... cecilie... herregud så teit...
Bebibooms Gift med forumet 14 Des 2010 #4 ORIGINAL: Mamma til Jonas. Rart at foreldrene til Jenny brukte så lang tid før de sprang opp trappen... kom eg til å tenke på. viktigste for jens august er vel stort sett at han overlever selv... [8|]
ORIGINAL: Mamma til Jonas. Rart at foreldrene til Jenny brukte så lang tid før de sprang opp trappen... kom eg til å tenke på. viktigste for jens august er vel stort sett at han overlever selv... [8|]